Skip to main content

Ik heb al mei een e-mail gehad van kpn dat mijn internetsnelheid gratis verhoogd zou worden naar één ging. Binnen een week zou dat geregeld zijn. 
nu twee maanden verder en nog steeds oude snelheid. Blijkbaar maken ze je blij met een dode mus.

Hallo @Grietinus k als je in MijnKPN kijkt, wat voor soort internetabo staat daar dan?

Als daar staat 1GB of 1Gigabit of 1.000Mb dan is het actief en kun je de glaskast nog eens minimaal 2 minuten van de stroom halen.

 


100 mb, heb de actie met glaskast al vaker gedaan , geen verschil.

 

is blijkbaar een goedkope marketing.


Welkom bij ons op het forum @Grietinus k, Als je bericht krijgt dat de snelheid verhoogd zou worden hoort daar ook een vervolg op te komen natuurlijk. Behalve je berichten heb ik geen informatie (er staat niets op je profiel), waardoor ik er inhoudelijk nog niet meer over kan zien of zeggen.

Is de snelheid inmiddels wel verhoogd? Of heb je de ons al gebeld op 0800-0402 om dit te bekijken?


Heb contact gehad met 0800-0402. Kreeg antwoord “Het is druk, de verwerking staat in de rij.”

dat is een maand geleden. Nog steeds geen aanpassing snelheid.

 

 


heb je de gegevens al aangevuld in je profiel ?

dan kan de moderator het hier voor je nakijken


Ja


Ik heb de e-mail nogmaals gelezen. Staat duidelijk in dat ik één gig i.p.v. 200 mb zou krijgen.

Ik heb echter maar 100 mb gekregen. Dus eigenlijk dubbel fout,


Dank je voor het invullen @Grietinus k. Wanneer had je die mail precies gekregen? Ik heb gekeken bij de mails die in mei gestuurd zijn en naast de facturen zie ik alleen wijzigingen met zenderpakketten. Ik zie zo geen bericht staan van een snelheidswijziging, als je de precieze datum kunt noemen kan ik daar gerichter op zoeken.


10 mei

10 mei

Je internetsnelheid verhogen we tot 1 Gbit/s. Helemaal gratis!
Je hebt op dit moment een internetabonnement met een snelheid van 200 Mbit/s. Binnenkort verhogen we de snelheid gratis tot 1 Gbit/s. Gewoon omdat we blij met je zijn. En je betaalt niets extra's.
 
Hogere snelheid, dezelfde prijs
Je internetsnelheid verhogen we binnen 7 dagen. Daar hoef je niets voor te doen. Alles blijft hetzelfde, dus ook je contract. Op je eerstvolgende factuur zie je deze extra snelheid staan, voor dezelfde prijs per maand.
Je krijgt nog een bevestigingsmail van ons
Vanaf dat moment kun je sneller internetten. Is je internet niet sneller, reset dan je modem.

 


Verzonden vanaf campagne@kpn.com


Ik vraag het voor je na @Grietinus k, zodra ik daar een antwoord op heb zal ik dat hier met je delen!


En nu ineens een e-mail dat ik meer moet gaan betalen voor mijn 100 mb. Dit terwijl ik 200 mb, en daarna 1 gig gratis zou krijgen.

waar zijn jullie nu mee bezig? 


En nu ineens een e-mail dat ik meer moet gaan betalen voor mijn 100 mb.

Hoeveel meer? Is dit niet gewoon de inflatiecorrectie? 


Nee is gewoon de prijs van 100 mb t.o.v. 50 mb, terwijl ik helemaal niet terug kan naar 50 mb.


Behalve een mail sturen heb ik nog niets gedaan @Grietinus k, ik heb geen wijzigingen gedaan. Ik heb het nu even bekeken en de mail die je noemt geeft duidelijk aan wat er gewijzigd is. De korting die je kreeg voor 100 Mbit/s loopt af. Er is niets gewijzigd dus, maar de kortingsperiode die daarvoor gold is afgelopen. 

Ik heb nog geen reactie gehad op de gestuurde mail, maar dat is ook niet zo gek. We hebben alleen weekend gehad daarna. Zodra ik een antwoord heb daarop deel ik dit met je.


Ik heb inmiddels een reactie gekregen @Grietinus k, mijn collega's hebben uitgezocht wat er precies aan de hand is. Het blijkt dat het voorstel is gestuurd om de snelheid te verhogen van het Hussel Internet abonnement wat je had. Tijdens het selectieproces voor de snelheidsverhoging had je het Hussel abonnement wat daarvoor voldeed. Op 1 mei is een wijziging van het abonnement naar TV+ uitgevoerd, waarbij de snelheidsverhoging niet mogelijk is. Het versturen van de mail en de wijziging van het abonnement hebben elkaar in dit geval misgelopen, waardoor het voorstel helaas niet meer van toepassing was voor jouw abonnement. 


Wel “aardig” dat dit niet bekend is als men mij een aanbieding van tv+ doen.

 

ik zie niet in waarom deze aanbieding niet kan i.c.m. Kpn+.


Doordat de selectie was gemaakt voordat jouw abonnement gewijzigd was heeft dat elkaar helaas net misgelopen. Dat was een vervelende samenloop, excuses daarvoor.

De reden dat die aanbieding niet kan bij TV+ is dat die überhaupt niet bestaat. Die mogelijkheid bestaat enkel bij Hussel abonnementen.


Ik kan geen hogere internetsnelheid krijgen??


Je kunt extra snelheid toevoegen, maar daarvoor is dus geen actie waar je gebruik van kunt maken.