Skip to main content
Antwoord

Waarom heb ik nog geen gratis snelheidsverhoging?

• June 22, 2023
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Mijn snelheid is nog niet verhoogd en ik heb ook nog geen brief ontvangen,  hoe kan dat

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @RaymondIndy! Gaat het om het abonnement dat in je profiel staat? Daarop heb je namelijk al een gratis snelheidsverhoging. Je hebt bij dit abonnement een gratis verhoging naar 100Mbit/s up- en downloadsnelheid. 

Als je deze niet haalt, laat het dan hier weten. Dan help ik je uitzoeken waarom. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• June 22, 2023

Mijn snelheid is nog niet verhoogd en ik heb ook nog geen brief ontvangen,  hoe kan dat

Hallo @RaymondIndy KPN doet dat volkomen willekeurig en dan heb jij gewoon pech gehad, misschien een volgende keer.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2023

Hi @RaymondIndy! Gaat het om het abonnement dat in je profiel staat? Daarop heb je namelijk al een gratis snelheidsverhoging. Je hebt bij dit abonnement een gratis verhoging naar 100Mbit/s up- en downloadsnelheid. 

Als je deze niet haalt, laat het dan hier weten. Dan help ik je uitzoeken waarom.