Skip to main content

in September 2021 kwam iemand van KPN langs en zei dat mijn wijk binnenkort glasvezel zou krijgen. In afwachting hiervan groeven mijn zoon en ik een kuil voor de binnenkomst van de kabel in mijn huis. Vervolgens gebeurde er tienĀ  maanden niets en toen werd door onverstaanbare ploegen werkvolk glasvezel kabels in de straten van de wijk aangelegd. Er werden geen of weinig kabels doorgetrokken naar de huizen. In augustus 2022 (naar ik meen kwam er weer iemand langs van KPN. De aansluiting zou er nu echt komen!!. Wij schrijven nu febr 2023 en er nog steeds bij mij aansluiting (wel bij anderen in de wijk zo te zien) Er steekt nog steeds aan de overkant van de straat in de berm een rood kabeltje uit de grond. Gaat U wat doen of moet ik De Telegraaf bellen? U maaakt me witheet met die leugenachtige sterreclame! De kuil bij mijn huis ligt nog steeds open.

DagĀ @Pigeon35Ā de bedoeling van kpn is dat er tot 2027 glasvezel wordt uitgerold.Ā  Het gaat dus voor die tijd bij u gebeuren.Ā  Corona en deĀ krapte op de arbeidsmarkt hebben de planning op z'n kop gegooid.Ā  Op kpnnetwerk.nl kunt u de status van uw adres vinden.Ā  Tot die tijd rustig blijven. U komt echt niet zonder internet te zitten.Ā 


Hallo @Pigeon35Ā rode kabels zijn niet van KPN, die gebruikt oranje kabels.

Via www.kpnnetwerk.nlĀ kun je precies via je huisnummer/postcode zien hoe voor jou de planning er uit ziet en kun je je tevens abonneren op een gratis nieuwsbrief, zodat je als eerste op de hoogte bent van veranderingen.

Ā