Skip to main content
Antwoord

Waarom inflatiekosten? Ik ben net twee maanden lid en dat mag helemaal niet volgens mij

• July 2, 2025
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Waarom moet ik nu al inflatie kosten betalen. Ben net twee maanden lid. Volgens mij MAG dat helemaal niet, pas na een jaar of zo

Beste antwoord door bnh

Waarom moet ik nu al inflatie kosten betalen. Ben net twee maanden lid. Volgens mij MAG dat helemaal niet, pas na een jaar of zo

Als je klant bent vóór 1 april 2025, dan geldt de inflatiecorrectie in 2025 ook voor jou. Als er veranderingen zijn in je abonnement, dan ontvang je hier in juni informatie over per e-mail, brief of op je factuur. Je bent klant vanaf het moment dat wij je aanvraag voor Internet en/of TV hebben geaccepteerd. Dit is de datum van de orderbevestiging.

7 reacties

• July 2, 2025

Volgens mij MAG dat helemaal niet, pas na een jaar of zo

Hoe kom je daarbij?

KPN heeft 3 maanden in de algemene voorwaarden staan dacht ik. En daarbij is de besteldatum het uitgangspunt.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 2, 2025

Als je klant bent vóór 1 april 2025, dan geldt de inflatiecorrectie in 2025 ook voor jou. Als er veranderingen zijn in je abonnement, dan ontvang je hier in juni informatie over per e-mail, brief of op je factuur. Je bent klant vanaf het moment dat wij je aanvraag voor Internet en/of TV hebben geaccepteerd. Dit is de datum van de orderbevestiging.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Omdat zoiets bij het lid worden vermeld moet zijn . En daarom pas na een jaar verhoogd mag worden.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • July 2, 2025

Omdat zoiets bij het lid worden vermeld moet zijn . En daarom pas na een jaar verhoogd mag worden.

Zie mijn bericht hierboven.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 2, 2025

Het staat gewoon in de voorwaarden en je bent klant van KPN en geen lid, het is geen club.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 2, 2025

Hallo ​@Jocorntje ,

Jaarlijks worden de prijzen van jouw internetabonnement aangepast per medio juli. 

Zie deze pagina over de inflatiecorrectie:

https://www.kpn.com/service/internet2025?campaignid=so:c=merk-community

Geldt de inflatiecorrectie ook voor mij? 
Als je klant bent vóór 1 april 2025, dan geldt de inflatiecorrectie in 2025 ook voor jou. Als er veranderingen zijn in je abonnement, dan ontvang je hier in juni informatie over per e-mail, brief of op je factuur. Je bent klant vanaf het moment dat wij je aanvraag voor Internet en/of TV hebben geaccepteerd. Dit is de datum van de orderbevestiging

Het gaat om de datum waarop je het abonnement hebt afgesloten,niet om de datum waarop het abonnement is gestart. Bij sommige klanten zit daar een verschil in. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Jocorntje. Welkom op de KPN Community! Ik kan mij voorstellen dat je je wenkbrauwen even fronst als je ineens wordt geconfronteerd met een prijsverhoging. Maar ​@bnh legt al mooi uit welke klanten hiermee te maken hebben. Kan het kloppen dat jij je bestelling hebt geplaatst voor 1 april 2025? 

Via de algemene voorwaarden is dit aan jou kenbaar gemaakt en hiermee ga je akkoord bij het aangaan van een abonnement.Â