Skip to main content
Beantwoord

Waarom is mijn FON geblokkeerd

• May 8, 2019
  • 8 reacties
  • 278 keer bekeken

florena80
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
Waarom is mijn FON geblokkeerd

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marina_

Bedankt @Florena, Je hebt onlangs je modem omgeruild voor een V10A. Op dit moment ondersteund de V10A nog geen FON. Je kunt WiFI Hotspots wel gebruiken met je mobiele abonnement. Ik zie dat je al een account hiervoor hebt. Mocht je de gegevens daarvan niet meer weten, dan kan ik ze nog eens voor je aanvragen. Je ontvangt je WiFi Hotspot inloggegevens dan per sms.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 10, 2019
Hoi @florena80, Wat onhandig dat FON geblokkeerd is. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik hopelijk achterhalen waarom het account geblokkeerd is.

• Nieuwkomer
  • May 10, 2019
Heb ik gedaan oke

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 11, 2019
Bedankt @Florena, Je hebt onlangs je modem omgeruild voor een V10A. Op dit moment ondersteund de V10A nog geen FON. Je kunt WiFI Hotspots wel gebruiken met je mobiele abonnement. Ik zie dat je al een account hiervoor hebt. Mocht je de gegevens daarvan niet meer weten, dan kan ik ze nog eens voor je aanvragen. Je ontvangt je WiFi Hotspot inloggegevens dan per sms.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 13, 2019
Hoi @Florena/ @florena80, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

florena80
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 13, 2019
ja maar als ik bij de jumbo sta daar hebben ze fon en dan geeft mijn telefoon aan dat ik geblokeerd ben

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 14, 2019
Dat klopt @florena80, dat komt omdat jouw modem niet meer is ingesteld voor KPN FON. Met je mobiele abonnement kun je ook gebruik maken van KPN Hotspot. Zal ik je deze gegevens opnieuw sturen? Je gebruikt dan wel een ander account, waardoor je weer gebruik kan maken van de FON hotspots.

• Nieuwkomer
  • May 18, 2019
Heb nog niets via SMS ontvangen

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • May 18, 2019
Hoi @Florena/ @florena80, Ik heb zojuist je gegevens aangevraagd en je ontvangt ze vanmiddag per sms. Hopelijk werkt het dan weer!