Skip to main content

Aantal weken geleden een nieuw abonnement afgesloten voor een nieuwbouw woning en gevraagd of de hardware naar een ander adres  verstuurd kon worden. Dit kon en kreeg een mail met de bevestiging. In de mail stond een verkeerd adres. Na weer contact opgenomen te hebben zou het nu goed moeten zijn. Hierover geen mail ontvangen en in goed vertrouwen er vanuit gegaan dat het goed zou komen.

 

Vandaag kreeg ik een mail van PostNL, het pakket wordt morgen bezorgd. Wederom staat hier het verkeerde adres ingevuld. Eerste keer met KPN gebeld en meneer ging het aanpassen maar verbrak de verbinding. 2de keer gebeld en een mevrouw gaf aan dat het niet mogelijk was om aan te passen.

Mogelijk kon PostNL hierbij helpen maar helaas. Het antwoord was we hebben een bezorgplicht en kunnen je helaas niet helpen. KPN zou de verzending kunnen annuleren omdat het pakket alleen is aangemeld maar nog niet in ons bezit is.

 

De klanten service van KPN kon het niet meer annuleren en na een paar keer overleg te hebben met de manager was het alleen mogelijk om de bestelling te annuleren en om het opnieuw aan te vragen. Dit duurde dan alleen wel een aantal weken. 

 

Op de vraag of ik zelf met de manager kon spreken voor een normale oplossing was het antwoord “dit is niet mogelijk” Verder was er geen andere mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

 

Iemand hier ervaring mee of tips voor mogelijke oplossingen?

 

 

 

Hallo @MorenoAF2 

 

Staat in die mail van PostNL dan geen optie om je Bezorgvoorkeuren in te stellen?
Dan kan je daar je b.v. een PostNL punt invoeren.

 


@GeSp Helaas is dit niet mogelijk omdat het pakket nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.


@MorenoAF2 Dat maakt toch niet uit, je kan dat voor alle toekomstige pakketten instellen volgens hun website.


Hoi @MorenoAF2, welkom hier. 

Wat vervelend dat het pakket naar een verkeerd adres wordt gestuurd. Ik vermoed dat deze inmiddels bezorgd is? Heb je deze nog naar een PostNL punt of iets kunnen sturen? Of via een andere weg kunnen ontvangen?


@Bart_Z, Beetje een late reactie.

 

Graag mijn forum account laten sluiten.


@Bart_Z, Beetje een late reactie.

 

Graag mijn forum account laten sluiten.

Hallo @MorenoAF2 dat kun je via onderstaande link vragen:

Afmelden of verwijderen van het forumaccount | KPN Community


@MorenoAF2, we zitten hier op het forum. Dit is geen chat, maar een plet waar de community elkaar probeert te helpen. Natuurlijk lezen wij mee maar kunnen ook niet overal tegelijk zijn. Wil je het liefst direct contact dan kan je bellen met 0800-0402 of contact met ons maken via Facebook, Twitter of Instagram.