Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg je als je wilt verlengen geen korting en als nieuwe klant wel?

  • January 19, 2020
  • 28 reacties
  • 7823 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 20, 2020

Zou topicstarter hier nou echt in geïnteresseerd zijn?


wjb
Wijsgeer
  • January 20, 2020

Al is dat gereguleerd in hoeverre zijn de providers gereguleerd?

Niet, er bestaat uiteraard geen regulering voor providers, daar kan en mag de overheid zich natuurlijk niet mee bemoeien.

 

Zou topicstarter hier nou echt in geïnteresseerd zijn?

Nee, natuurlijk niet.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2020

Hoi Leon, welkom op het forum! Joep en de andere geven eigenlijk al aan hoe het zit. In de basis is het zo dat we klanten een korting geven op het moment dat ze klant worden en daarna niet meer. Er kunnen hier en daar uitzonderingen op gemaakt worden. Bijvoorbeeld als je een pakket hebt dat erg oud is. Dan kan het zijn dat een korting toegekend wordt als je overstapt naar een pakket uit de huidige serie en je contract met een jaar verlengt. Maar over het algemeen is het bewust eenmalig. Anders komt het onder de streep voor ons ook niet meer uit.