Skip to main content

KPN geeft hoog op over glasvezel, het antwoord voor de toekomst….

in Sittard - Geleen wordt glasvezel aangelegd, echter KPN heeft besloten hier NIET in te participeren.

In de buurgemeente (Beek) zit kpn wel op de glasvezel.

Wat is hier de reden van?

 

Kpn levert zelden over het netwerk van andere glasvezelnetwerken.  Welk bedrijf gaat bij u glasvezel aanleggen?


Als ik zoek op Glasvezel Sittard-Geleen kom ik uit op E-Fiber Sittard-Geleen

KPN werkt op dit moment niet samen met E-Fiber. (zie kpn.com)


Wat een vreemde bedoening, op een steenworp afstand krijgen ze Delta, hier E-Fiber, inmiddels Dutch Fiber, met maarliefst 12 Providers.

om de afnemers een zo goed mogelijke keuze te laten maken . Over vaak veel identieke zaken.

Een grote taart, die gedeeld moet worden in kleine stukjes, ik proef het nu al niet meer…

persoonlijk denk ik niet dat dit nou zo geweldig is, zie het aantal politieke partijen en zorgverzekeraars, om maar iets te noemen.

Voor mij is het nu wel duidelijk, GEEN glasvezel voor mij. Dank voor de reacties..


Ik hoef ook geen glasvezel van Delta en ik hoop in de toekomst dat KPN gebruik gaat maken van de afnemers die er nu zijn.

 

 


Ik wil glasvezel maar niet van andere providers waarom maakt kpn überhaupt reklame over glasvezel en legt dit vervolgens niet aan in Sittard geleen wat een onzin ben woest hier over want mijn internet is onder ste verdieping aan gelegt en wou deze zo graag op me verdieping waar ik woon en niet onder in de gang en nu nog wachten hier op want moet een kabel spannen om op mijn verdieping internet te krijgen en met veel problemen om alle hoeken heen binden kan niet eens versoendelijk op me xbox om dat iemand zo slim was meterkast op de onder verdieping te maken terwijl ik op de andere verdieping woon 


@Edjecorvers1987 kpn legt in het hele land glasvezel aan dus je komt vast een keer aan de beurt. Een telecomaansluiting hoort in de meterkast dus vrijwel zeker zal daar tzt ook de glasvezelaansluiting komen. Gewoon even een kabel trekken naar dd eerste etage.  Jij kan dat!!


Ja tussen me deur duwen want woon met meerdere boven mij ook dus ja en weer 100 packet verlies lol dus woord leuk dan want heb wel een kabel die voor glasvezel is maar elke breuk gaat scheurtjes veroorzaken dus woord me connectie weer kak helaas zal ik dan niets van glasvezel merken of kpn moet met een camara komen dat ze kunnen bewegen om die toch boven te krijgen en als ik al hoor 450 euro kosten voor dat geld mogen ze het ook boven aanleggen en dat nog niet allemaal op een net dit gaat finaal mis ziggo er op kpn er op ben benieuwd 🫣🫣