Skip to main content
Beantwoord

Waarom verschil in licenties KPN veilig?

• September 12, 2023
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Waarom krijg een klant die glasaansluiting heeft 5 gratis kpn veilig, en een klant met adsl 2 gratis kpn veilig.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @mariustiny je hebt reeds antwoord gekregen van een moderator in je andere dubbele en dus overbodige topic met dezelfde vraag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • September 12, 2023

Waarom krijg een klant die glasaansluiting heeft 5 gratis kpn veilig, en een klant met adsl 2 gratis kpn veilig.

Bij een glasabonnement van 100Mbps krijg je ook "maar" 2 "gratis" KPN Veilig licenties.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 12, 2023

Zoals ik al in jouw eerdere topic aangaf:

Het is gekoppeld aan de snelheid van het abonnement

Hoeveel apparaten kan ik met KPN Veilig beveiligen?

Bij een Thuis abonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit/s kan je 2 apparaten gratis beveiligen. Met een snelheid van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s krijg je KPN Veilig voor 5 apparaten gratis bij het abonnement.

Bron

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 13, 2023

Dit heeft niets met glasvezel te maken. Dit heeft te maken met welk abonnement u heeft. Bij de nieuwste abonnementsvorm heeft iedereen 5 licenties. Ook bij 100 mbit. Bij de oudere abonnementen is dat 2 licenties bij 50 of 100 mbit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 14, 2023

Bedankt voor het antwoordt al weet ik het nu nog niet .

• Antwoord
  • September 14, 2023

Hallo @mariustiny je hebt reeds antwoord gekregen van een moderator in je andere dubbele en dus overbodige topic met dezelfde vraag.