Skip to main content

Ik had een internet abonnement van 100 mbps maar kan sinds een week of 5 nog maar 20 mbps halen kpn tv app blijft ook steeds stilstaan nou heb ik gisteren mijn abonnement naar 50 mbps laten zetten en nou haal ik 65 mbps en werkt de tv app wel goed voorheen was alles goed snelheid was toen ongeveer 90 mbps hoe kan dit

 

dan heb je waarschijnlijk koper DSL lijn. en kan de koperlijn dus geen hoge snelheid aan. waardoor je meer storingen ervaart.  waarom? iets met kwaliteit van de koper en afstand tot de centrale. 

nu je een iets lagere snelheid heb. loopt je verbinding stabieler. en 50 mbs is meer dan genoeg voor een huishouden. dus lekker zo houden :)


Ja heb inderdaad koperlijn maar was jaren goed sinds ze hier achter met de kabel bezig zijn geweest is het slechter geworden raar toch


Hi @Sloper10, je had voor ze met de kabel bezig gingen (wie zijn ‘ze’ precies? KPN of een andere partij?) dus wél 90Mbps en daarna is het niet meer boven de 20 uit geweest?

Wel erg fijn dat het na de snelheidswissel weer flink wat hoger uitpakt, maar ik snap je verbazing hierover. 


Ik weet niet wie het was maar ze waren wel met de telefoon kabel bezig blauwe dikke kabel 


Volgens mij was het Volker Wessels of visser


Mijn excuus @Sloper10, ik heb hier wel een reactie getypt een aantal dagen geleden, maar zo te zien is die niet daadwerkelijk geplaatst 😬

Als er daadwerkelijk werkzaamheden uit zijn gevoerd áán de KPN kabel, dan is het natuurlijk nogal flauw als je verbinding er daarna op achteruit gaat. Ik wil even de systemen induiken om te kijken of ik iets terug kan vinden over deze werkzaamheden, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 


Heb mijn gegevens ingevuld 


Ik ben tot nu toe nog niet echt veel wijzer geworden wat betreft de werkzaamheden @Sloper10 😕 Wat ik terug kan zien is dat er op 11 september werkzaamheden waren aan het netwerk, maar je probleem is pas ruim daarna ontstaan.

Wel zie ik dat er op dit moment ruim 100Mb aan snelheid binnenkomt op je modem, wat er ook aan de hand was dat de ‘dip’ in de snelheid veroorzaakt heeft, het lijkt nu weer goed te zijn! je kunt dus overwegen om weer terug te gaan naar de 100Mb snelheid, als je toch liever weer wat sneller wil 🙂


Ik vind het wel goed zo problemen had ik al langer gelijk naar de werkzaamheden die waren op warmelo dat is aan de achterkant bij ons snelheid is nu bijna hetzelfde als voor de problemen iets minder maar ik vind het wel goed zo nog bedankt voor de reacties 


Ok dan laten we het verder zo @Sloper10, top dat het weer bijna hetzelfde is nu 😊