Skip to main content

Waarom worden bestelde producten niet thuisbezorgd? Er is maar 1 keer iets thuisbezorgd. Verder kan ik alleen nog maar kiezen om het ergens bij een punt op te halen. Ik vind dat geen goede service. Ik betaal er genoeg voor.

Dit doet KPN om kosten te besparen. Ook moet er vaak geruild worden. Dat is niet praktisch aan de deur. 

Thuis bezorgen kan wel als u het telefonisch regelt. Dan kost het meestal 10 euro extra.


Goedemiddag @Motalma, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Jammer om te lezen dat je dit niet als goede service ervaart! We hebben gemerkt dat veel mensen omruilen op een servicepunt fijner vinden dan wachten op een koerier die aan de deur komt. Men kan dat op een moment spullen ophalen of omruilen bij een servicepunt wanneer dat schikt zodat je nier meer thuis hoeft te blijven voor een koerier. En zoals @Nick83 ook al terecht aangeeft, is een koerier niet altijd even praktisch wanneer het aankomt op het omruilen van apparatuur. Daarom hebben we hier voor gekozen. Je kunt nog wel kiezen voor een koerier aan de deur maar daar wordt dan wel eenmalig 10 euro voor in rekening gebracht. 


Goede maatregel van KPN!