Skip to main content
Vraag

Waarom wordt het plafond niet geschilderd na aanleg glasvezel?

• June 25, 2025
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

waarom wordt er na aanleg glasvezel niet het plafond opnieuw geschilderd, na openmaken?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik durf daar niet meteen een antwoord op te geven. Mag ik uit je bericht opmaken dat dit om de aanleg van glasvezel gaat? Zou je verder kunnen toelichten wat er precies speelt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2025

Goedemorgen Remco,

ja het gaat om een glasvezel aansluiting, ik ben een Technisch Commissie lid van VvE Coebel II en heb 40 jaar bij PTT/KPN gewerkt.

Nu het volgende deze week kwam een medewerker van Walmac Telecom en vertelde dat bij het uitnemen van een plafondplaat, de schilder werkzaamheden zelf door de VVE moest worden gedaan.

Ik vind dat vreemd nl wanneer er bij een klant beschadigingen voorkomen, dan werd in mijn PTT/KPN tijd het opgelost.

Hij vertelde mij dat hij op de opdracht zou zetten, dat we niet akkoord gaan met de aansluiting, wat niet waar is.

De naam van deze persoon is “Vedanta”.

Gaarne een oplossing voor dit probleem.

M.v.g.,

Peter Everaart

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2025

Het gaat om 20 aansluitingen in ons gebouw.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan begrijp ik dat je daar duidelijkheid over wil krijgen wanneer er zoveel aansluitingen in het spel zijn ​@evera003. De aanleg van glasvezel verloopt via een aparte tak van KPN, netwerk. Zij voeren daar de overkoepelende regie over. Je kan dat indienen middels het volgende formulier:

https://netwerk.kpn.com/formulieren/klachtenformulier/#klacht 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@evera003 heb je al meer duidelijkheid rond deze situatie? Ik kan niet beloven dat ik dit boven tafel kan krijgen maar mocht er nog onduidelijkheid bestaan vul dan even jouw profiel in. Dan kan ik even meekijken en wat vragen uitzetten.