Bij herhaling ontvang ik brieven van KPN waarin toestemming wordt gevraagd om een glasvezelaansluiting naar mijn huis aan te leggen. Nergens vind ik antwoord op de vraag waarom ik dat zou moeten doen als ik tevreden ben met mijn Ziggo-aansluiting. Door ervaringen met KPN in het verleden zal ik nooit naar KPN als provider overstappen. Bovendien leidt het doortrekken van de glasvezelkabel van de stoep voor mijn huis naar de meterkast in huis ongetwijfeld tot rommel en overlast. Dus mijn vraag is: waarom zou ik toestemming verlenen?
Bladzijde 1 / 1
Om voorbereid te zijn op de toekomst. Is het niet voor u dan is het voor de bewoners na u. Overigens is het niet alleen kpn die gebruik maakt van de glasvezelaansluiting maat ook tientallen andere providers. U hoeft geen abonnement af te nemen om de glasvezelaansluiting te laten aanbrengen.Â
Als je een koopwoning hebt, laat het dan vooral aanleggen. Het kost je niets maar "verhoogt" de waarde van jouw huis wel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.