Skip to main content

Allemaal leuk, maar ga gewoon eens een keer regelen dat mijn nieuwe modem komt, wacht er al 2 maanden op. Je basis service is een drama. Inmiddels 10 verschillendemensen gesproken de afgelopen maanden. Toppunt: modem ligt klaar in Rotterdam Zuid! Ik woon bij Utrecht! Zeer slechte service!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Waar gewerkt wordt, kunnen fouten gemaakt worden: wel jammer om te lezen dat je 10 verschillende mensen gesproken hebt en het nog niet opgelost is. Ik kijk graag met je mee: ik heb daar wel je klantgegevens voor nodig. Wil jij je Forum profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contractant
  • Contact telefoonnummer 

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Shyrin,

Net weer een collega gesproken van je.

gegevens aangevuld. 

Ik wacht inmiddels al 2 maanden op de zwarte box 12. Zit nu met een box 8 die continu storingen geeft. Toch laten jullie mij nu al 2 maanden wachten. Net de bezorger aan de deur gehad, met een vijfdehands box 10. Vol krassen, die zelfs niet op mijn box 8 zitten en weer niet datgenene geleverd wat mij al meerdere keren beloofd is. Net weer teleurgesteld en boos met een collega van je aan de lijn gezeten.

Bellen met jullie heeft geen zin, krijg continu andere mensen aan de lijn. Meerdere keren aangeven dat ik klacht heb, ben er tot nu toe nooit over gebeld. Het is werkelijk dramatisch zoals jullie met klanten omgaan. Niemand voelt zich verantwoordelijk en regelt de zaken.

 

Het is heel simpel, ben al jaren klant, wil nu de laatste modem box 12, aangezien jullie niet uit jezelf mij de nieuwe apparatuur sturen. Wil niet over jaar of zo weer problemen krijgen met modem. Twee weken terug kon ik de box afhalen in Rotterdam Zuid, bij een Primera. Ik woon in Houten, bij Utrecht! Dit is een van de voorbeelden zoals er heel veel mis gaat bij jullie.

 

Inmiddels ben ik 2 maanden verder! Nog steeds geen nieuwe modem? Is dit de wijze waarop jullie trouwe klanten behandelen? Met loze beloften en oude shit? Schandalig! Wil graag door Jorg Kramer gebeld worden. Kan ik hem vertellen wat een bagger aan service er geleverd wordt.

Groet Jochem.


Dat er krassen op zitten, dat hoort natuurlijk niet. Maar verder: niet iedereen krijgt altijd zomaar de KPN Box. Zelfs nieuwe klanten niet. Die krijgen soms ook een v10. Het is afhankelijk van diverse factoren welk modem er opgestuurd word. 1 ervan is domweg welke er op voorraad is.

Een KPN medewerker heeft geen invloed op welk type u krijgt. Die kan alleen regelen dat u een andere moeten krijgen, niet welke dat dan wezen moet. Dat bepaald het systeem zelf.

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Op DSL is namelijk pairbonding mogelijk. En dat ondersteund de KPN Box niet eens. Dat kan ook een reden zijn waarom een klant een v10 toegestuurd krijgt en geen KPN Box. 


Ik ga niet de overwegingen van 2 maanden terug, met jullie collega, weer opnieuw doen. Kom gewoon je beloftes na.


Of dat nu gaat over de box  die je beloofd, of je terug belt, of je een klacht doorgeeft, etc….


Als een modem defect is, dan wordt deze omgeruild en welke je krijgt, is inderdaad zoals @Nick83 heeft uitgelegd niet aan jou of mij: wat er leverbaar is en gecombineerd kan worden met jouw verbindingstype, dat krijg je geleverd. Onze apparatuur wordt zoveel mogelijk opnieuw ingezet en voordat wij dat doen, wordt alles uitgebreid getest: circulatie van onze producten is onze manier om milieubewust en milieuvriendelijker te zijn. 


Bedankt voor het invullen van jouw klantgegevens. Ik zie dat er afgelopen vrijdag een klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klantenreacties: deze staat momenteel in behandeling. Ik wil je vriendelijk verzoeken om de afhandeling van jouw klacht af te wachten: zij zijn de aangewezen afdeling om dat verder met jou op te pakken.