Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Hallo
Na de zichttermijn.
Onderstaande lap tekst kreeg je bij bestellen als je op Meer informatie → had geklikt, bij punt 3 staat ook het antwoord op op jouw vraag.
Zie ook:
Bij mijn factuur staat alleen welkoms cadeau niet. Welke welkoms cadeau omdat ik het samen met jullie geregeld heb en mijn abbonement is sinds 23 september actief mvg
Bij mijn factuur staat alleen welkoms cadeau niet. Welke welkoms cadeau omdat ik het samen met jullie geregeld heb en mijn abbonement is sinds 23 september actief mvg
Zoals ik al schreef en ook in de tekst staat, je krijgt die mail pas na de zichttermijn van 2 weken, dus 2 weken na 23 sep.
Even verderop in de tekst kan je dit vinden, je kiest dus pas 1 van die consoles uit nadat je die mail hebt ontvangen met de code:
Hoe zit dat
Welk cadeau heeft u op ‘t oog?
De Nintendo Switch oled !??
Is uitverkocht.
Hoe weet je dat
Ik ga niet meer reageren hier op tot ik een officiële bericht krijg van kpn
Groot gelijk.
Succes met het uitzoeken van uw cadeau.
Zo typisch dit. Wel iets bestellen maar je verder niet verdiepen in de bijbehorende actie- en of Algemene Voorwaarden. Veel succes!
Goedemiddag, Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij is het iets anders, ik ben zins 19 september aangesloten dus die 2 weken zijn voorbij, maar helaas nog niks ontvangen.
Mvg Thomas
Meen je die
Ook geen mail van sidekix??
Goedemiddag, Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij is het iets anders, ik ben zins 19 september aangesloten dus die 2 weken zijn voorbij, maar helaas nog niks ontvangen.
Mvg Thomas
Hallo
Je kan ze ook bellen, een contactformulier invullen of mailen, op hun website contact pagina kan je al die mogelijkheden vinden: https://www.sidekix.nl/contact/
Nee en maandag zijn ze pas weer open voor contact..
En trouwens je opmerking van ze zijn uitverkocht, vind ik knap aangezien de actie op de 16e pas begon, en 2 weken later de codes pas komen, dus vanaf afgelopen dinsdag haha
Mvg Thomas
Hallo
Je kan ze ook bellen, een contactformulier invullen of mailen, op hun website contact pagina kan je al die mogelijkheden vinden: https://www.sidekix.nl/contact/
Klopt, vanaf maandag pas weer te bereiken.
Mvg Thomas
Ik heb ook nog niks ontvangen. Ik ben zelfs een dagje eerder aangesloten. Mogelijk krijgen we maandag bericht? Dan is de actie afgelopen.
Ik heb donderdag contact gehad met de klantenservice van KPN en die gaven aan dat de vouchers wel 3 weken tot langer op zich kunnen laten wachten. Dacht er mooi optijd bij te zijn..
Ik heb vandaag gebeld ze zeiden maandag of dinsdag krijg je een mail ik ben zelf sinds 23 september aangesloten
Dus hopen
Niet helemaal eerlijk naar de klanten die al eerder aangesloten zijn gezien het op=op is..maargoed we zullen zien.
Laten we hopen dat het goed komt
Laten we hopen dat morgen het mailtje komt van sidekix morgen dan zijn de 2 weken voorbij hoop snel dat mailtje te krijgen krijgen van hun
Iemand al een mail gehad van sidekix
De 20ste aangesloten
Ook nog geen bericht.
De 20ste aangesloten
Ook nog geen bericht.
Heb ze net gebeld zou ieder moment moeten komen
Is uitverkocht.
Dat is totaal niet waar. Ik snap dat het spannend is of je nog de door jou gewenste console kunt bestellen. Achter de schermen worden de voorraden in de gaten gehouden zodat voor iedereen de gewenste console beschikbaar is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.