Skip to main content

Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit  een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox 

Hoe zit dat 

Hallo @Dj voedemans 

Na de zichttermijn.
Onderstaande lap tekst kreeg je bij bestellen als je op Meer informatie → had geklikt, bij punt 3 staat ook het antwoord op op jouw vraag.

Game console welkomstcadeau  

Hoe ontvang je jouw cadeau?

1. Kies voor het game console welkomstcadeau bij je Internet (en TV) abonnement en plaats je bestelling. Voor deze actie geldt op = op.

2. Je ziet je keuze voor dit welkomstcadeau op de bevestiging van je bestelling.

3. Na activatie van je abonnement, als je modem is aangesloten en de zichttermijn voorbij is ontvang je een e-mail van Sidekix met daarin de vouchercode om je favoriete game console te bestellen.

4. Je krijgt een track & trace e-mail om je bestelling te volgen.

5. Tijd om gamen op ons supersnelle en stabiele netwerk. Game on!

Op de gaming actiepagina lees je precies hoe jij je favoriete console krijgt.

Actievoorwaarden | Game console welkomstcadeau

Het actieaanbod voor consumenten en klein zakelijke klanten is van toepassing op de nieuwe afname van Internet (en TV+) van KPN.

• De actie start maandag 16 september 9:00 uur.

• Controleer de beschikbaarheid van het actieproduct door middel van de postcodecheck op KPN.com.

• Het actieaanbod geldt uitsluitend voor nieuwe klanten die zich via kpn.com abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met KPN TV+.

• Het actieaanbod is alleen geldig i.c.m. een abonnement met een looptijd van 24 maanden.

• Maak je gebruik van het actieaanbod, dan ontvang je een toegangscode waarmee je in de Micromedia x KPN portal een gameconsole kunt uitkiezen; een PlayStation 5 Slim Digital, Nintendo Switch Oled (wit) of Xbox Series S.

• Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.

• Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare gameconsoles is beperkt voor dit actieaanbod. Wanneer deze niet meer beschikbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

• In verband met beperkte voorraad kan het zijn dat de gameconsole van jouw keuze op het moment van bestellen niet meer beschikbaar is, of deze een langere levertijd heeft.

• Om in aanmerking te kunnen komen voor dit actieaanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

• Het actieaanbod is niet geldig in combinatie met andere acties.

• Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbestelt op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk".

• Na activatie van je abonnement, het aansluiten van het door KPN geleverde modem en het verstrijken van de bedenktermijn ontvang je een toegangscode op het door jouw opgegeven e-mailadres van jouw KPN bestelling.

• Indien het abonnement binnen de bedenktermijn geannuleerd wordt, vervalt het recht op het welkomstcadeau.

• Voor vragen en opmerkingen over de werking van de gameconsole kun je terecht bij de desbetreffende partij via de website of het contactcenter.

• De feitelijke uitgifte van de toegangscodes zal worden verricht door Sidekix B.V. in opdracht van KPN. Voor de uitgifte van het welkomstcadeau is het dan ook noodzakelijk dat Sidekix B.V. persoonsgegevens zal verwerken in overeenstemming met het toepasselijke privacy statement van Sidekix B.V (https://sidekix.nl/privacybeleid/).

• Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer in te stemmen met deze actievoorwaarden.

• KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.

• De actie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Zie ook:

Bij mijn factuur staat alleen welkoms cadeau niet. Welke welkoms cadeau omdat ik het samen met jullie geregeld heb en mijn abbonement is sinds 23 september actief mvg 

Bij mijn factuur staat alleen welkoms cadeau niet. Welke welkoms cadeau omdat ik het samen met jullie geregeld heb en mijn abbonement is sinds 23 september actief mvg 

Zoals ik al schreef en ook in de tekst staat, je krijgt die mail pas na de zichttermijn van 2 weken, dus 2 weken na 23 sep.

Even verderop in de tekst kan je dit vinden, je kiest dus pas 1 van die consoles uit nadat je die mail hebt ontvangen met de code:

• Maak je gebruik van het actieaanbod, dan ontvang je een toegangscode waarmee je in de Micromedia x KPN portal een gameconsole kunt uitkiezen; een PlayStation 5 Slim Digital, Nintendo Switch Oled (wit) of Xbox Series S.

Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit  een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox 

Hoe zit dat 

Welk cadeau heeft u op ‘t oog?

De Nintendo Switch oled !??

Is uitverkocht.

Hoe weet je dat

Ik ga niet meer reageren hier op tot ik een officiële bericht krijg van kpn

@Dj voedemans 

Groot gelijk.

Succes met het uitzoeken van uw cadeau.

Zo typisch dit. Wel iets bestellen maar je verder niet verdiepen in de bijbehorende actie- en of Algemene Voorwaarden. Veel succes!

Goedemiddag, Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij is het iets anders, ik ben zins 19 september aangesloten dus die 2 weken zijn voorbij, maar helaas nog niks ontvangen.

Mvg Thomas 

Meen je die 🤔

Ook geen mail van sidekix??

Goedemiddag, Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij is het iets anders, ik ben zins 19 september aangesloten dus die 2 weken zijn voorbij, maar helaas nog niks ontvangen.

Mvg Thomas 

Hallo @T_bruul 

Je kan ze ook bellen, een contactformulier invullen of mailen, op hun website contact pagina kan je al die mogelijkheden vinden: https://www.sidekix.nl/contact/

Nee en maandag zijn ze pas weer open voor contact..

En trouwens je opmerking van ze zijn uitverkocht, vind ik knap aangezien de actie op de 16e pas begon, en 2 weken later de codes pas komen, dus vanaf afgelopen dinsdag haha

Mvg Thomas 

Hallo @T_bruul 

Je kan ze ook bellen, een contactformulier invullen of mailen, op hun website contact pagina kan je al die mogelijkheden vinden: https://www.sidekix.nl/contact/

Klopt, vanaf maandag pas weer te bereiken.

Mvg Thomas 

Ik heb ook nog niks ontvangen. Ik ben zelfs een dagje eerder aangesloten. Mogelijk krijgen we maandag bericht? Dan is de actie afgelopen. 
Ik heb donderdag contact gehad met de klantenservice van KPN en die gaven aan dat de vouchers wel 3 weken tot langer op zich kunnen laten wachten. Dacht er mooi optijd bij te zijn..

Ik heb vandaag gebeld ze zeiden maandag of dinsdag krijg je een mail   ik ben zelf sinds 23 september aangesloten 

Dus hopen

Niet helemaal eerlijk naar de klanten die al eerder aangesloten zijn gezien het op=op is..maargoed we zullen zien.

Laten we hopen dat het goed komt 😄

Laten we hopen dat morgen het mailtje komt van sidekix morgen  dan zijn de 2  weken   voorbij hoop   snel dat mailtje te  krijgen krijgen van hun 

Iemand al een mail gehad van sidekix 

De 20ste aangesloten

Ook nog geen bericht.

De 20ste aangesloten

Ook nog geen bericht.

Heb ze net gebeld zou  ieder moment moeten komen 

Is uitverkocht.

Dat is totaal niet waar. Ik snap dat het spannend is of je nog de door jou gewenste console kunt bestellen. Achter de schermen worden de voorraden in de gaten gehouden zodat voor iedereen de gewenste console beschikbaar is.