Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Er is niks dubbel gepost?
Admin: post aangepast i.v.m. huisregels
Er zijn enkele duidelijke actievoorwaarden bij de gratis spelcomputer waaraan voldaan moet worden.
De belangrijkste zal ik hier nog even samenvatten:
Mocht het nu zo zijn dat het zo is, dat inmiddels aan deze voorwaarden is voldaan? Het kan voorkomen dat je de code enkele dagen later dan exact na de 14 dagen zichttermijn wordt verstuurd. Heb dus even geduld. Duurt het allemaal toch te lang? Neem dan contact met Sidekix. Het Sidekix callcenter is maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00 bereikbaar op een speciaal voor KPN ingericht nummer: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.