Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
De Nintendo Switch oled !??
Is uitverkocht.
Dat is totaal niet waar. Ik snap dat het spannend is of je nog de door jou gewenste console kunt bestellen. Achter de schermen worden de voorraden in de gaten gehouden zodat voor iedereen de gewenste console beschikbaar is.
Ik zit te wachten op mail van sidekix alleen hun hebben nog niks te horen gekregen van jullie over de mail
De Nintendo Switch oled !??
Is uitverkocht.
Dat is totaal niet waar. Ik snap dat het spannend is of je nog de door jou gewenste console kunt bestellen. Achter de schermen worden de voorraden in de gaten gehouden zodat voor iedereen de gewenste console beschikbaar is.
Maar niemand schijnt een mail voor het bestellen te ontvangen? Ik wacht zelf al sinds woensdag. Is er bekenend wanneer de mailtjes verstuurd worden.
Snap er ook niks van want het duurt wel lang ik zit ook te wachten
Nou zoals ik hier lees is het scam want niemand heeft de mail met de voucher ontvangen ik ook niet en de 2weken zijn al om side kix reageert niet lekker zo mensen lokken met valse kados nu is proeftijd om en kan ik niet meer opzeggen en geen gameconsole ontvangen had ik net zo goed korting kunnen nemen
Waardeloos dit
Goedemiddag, Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij is het iets anders, ik ben zins 19 september aangesloten dus die 2 weken zijn voorbij, maar helaas nog niks ontvangen.
Mvg Thomas
Hallo
Je kan ze ook bellen, een contactformulier invullen of mailen, op hun website contact pagina kan je al die mogelijkheden vinden: https://www.sidekix.nl/contact/
Ze reageren nergens op heb ze al drie keer gemaild voor duidelijkheid
Goedemiddag, Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij is het iets anders, ik ben zins 19 september aangesloten dus die 2 weken zijn voorbij, maar helaas nog niks ontvangen.
Mvg Thomas
Hallo
Je kan ze ook bellen, een contactformulier invullen of mailen, op hun website contact pagina kan je al die mogelijkheden vinden: https://www.sidekix.nl/contact/
Ze reageren nergens op heb ze al drie keer gemaild voor duidelijkheid
Ja ik heb ze gebeld krijg te horen dat het echt goed komt
Ok ik heb ze namelijk al drie keer gemaild en krijg totaal geen reactie terug. En ik lees hier dat veel mensen hem niet hebben gekregen
Ok ik heb ze namelijk al drie keer gemaild en krijg totaal geen reactie terug. En ik lees hier dat veel mensen hem niet hebben gekregen
Vind het ook raar dat het zolang moet duren
Vandaag ook niks en ze nemen de telefoon niet eens op hèhè. Lekker dan.
Nou krijg net mail van sidekix dat ze wachten op een seintje van kpn terwijl kpn zegt dat sidekix het al had moeten versturen dit is echt een waardeloze actie zo geen duidelijkheid niks als die 2 jaar om is ben ik gelijk weer weg wat een slechte service
Nou krijg net mail van sidekix dat ze wachten op een seintje van kpn terwijl kpn zegt dat sidekix het al had moeten versturen dit is echt een waardeloze actie zo geen duidelijkheid niks als die 2 jaar om is ben ik gelijk weer weg wat een slechte service
Kreeg ik ook te horen van sidekix
Waardeloos duurt te lang
Kreeg ik ook te horen van sidekix
Waardeloos duurt te lang
Kpn zegt ook dat hun niks kunnen doen maar dat sidekix die voucher moet sturen eerdaags hij zei waarschijnlijk vandaag maar geloof er weinig in
Ik vind het maar raar 't verhaal is steed anders vorige week zet kpn maandag of dinsdag want dan is je proeftijd voorbij. Sidekix zegt ze wachten op kpn.
Ik boek m'n geld gewoon terug want dit voelt als oplichting.
Als ik de voucher nog wel krijg betaal ik dan wel opnieuw.
Maar zolang ik geen voucher ontvangen heb ga ik echt niet betalen.
Mensen doe korting nemen krijgen het toch ook gelijk.
Heb ik ook gedaan
Ook vanaf 23 sept actief abb
Ook geen code ontvangen nog.. sidekix zegt dat ze wachten op bericht van kpn
Dat i
Ook vanaf 23 sept actief abb
Ook geen code ontvangen nog.. sidekix zegt dat ze wachten op bericht van kpn
Dat is dus onzin heb net kpn gesproken zelf die zeggen dat het automatisch zou moeten gaan
Sidekix zegt dat ze vandaag een badge met vouchers de deur uit hebben gedaan.. maar ik daar nog niet bij zit omdat kpn het nog niet heeft doorgezet
Naar mijn idee is het gewoon een scam want heb nog niet 1 iemand gehoord die hem wel heet gekregen
Ik zie enkele mensen hier in het topic, die het idee hebben dat deze actie een scam zou zijn. Hier is absoluut geen sprake van. KPN heeft hier ook helemaal geen belang bij om klanten proberen op te lichten met een actie.
Er zijn echter enkele duidelijke actievoorwaarden bij de gratis spelcomputer waaraan voldaan moet worden.
De belangrijkste zal ik hier nog even samenvatten:
Mocht het nu zo zijn dat het zo is, dat inmiddels aan deze voorwaarden is voldaan? Het kan voorkomen dat je de code enkele dagen later dan exact na de 14 dagen zichttermijn wordt verstuurd. Heb dus even geduld. Duurt het allemaal toch te lang? Neem dan contact met Sidekix. Het Sidekix callcenter is maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00 bereikbaar op een speciaal voor KPN ingericht nummer: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).
Thanks voor de info Jeroen!!!
Eindelijk wat duidelijkheid, samen met het bericht van uw collega in een andere topic dat ongeacht wanneer je de voucher ontvangt je altijd je voorkeurs console ontvangt, zal het allemaal wel loslopen.
De enige vraag die ik nog heb, wat is te lang? Ik zou hem vorige week woensdag moeten ontvangen. Wil gezien de bovenste alinea nog wel even kunnen wachten, maar ben nieuwschierig wanneer je aan de bel moet trekken.
Ja wat een onzin verhaal vorige week werd nog gezegd dat ik hem maandag of dinsdag zou krijgen nou mooi niet dus. Ben wel benieuwd of die ooit nog gaat komen of niet. Er word steeds weer iets anders gezegd m'n proeftijd is om alles is aangesloten dus had hem al moeten hebben.
Ik zie enkele mensen hier in het topic, die het idee hebben dat deze actie een scam zou zijn. Hier is absoluut geen sprake van. KPN heeft hier ook helemaal geen belang bij om klanten proberen op te lichten met een actie.
Er zijn echter enkele duidelijke actievoorwaarden bij de gratis spelcomputer waaraan voldaan moet worden.
De belangrijkste zal ik hier nog even samenvatten:
Mocht het nu zo zijn dat het zo is, dat inmiddels aan deze voorwaarden is voldaan? Het kan voorkomen dat je de code enkele dagen later dan exact na de 14 dagen zichttermijn wordt verstuurd. Heb dus even geduld. Duurt het allemaal toch te lang? Neem dan contact met Sidekix. Het Sidekix callcenter is maandag t/m vrijdag van 09:00 – 18:00 bereikbaar op een speciaal voor KPN ingericht nummer: 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).
Heb ik gedaan
Ik heb hem binnen.
Top dat is dan toch iets positiefs mag ik vragen wanneer u contract in ging?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.