Skip to main content

Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit  een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox 

Hoe zit dat 

Heb hem ook net binnen. Contract ging in op de 20ste

Top dat is dan toch iets positiefs  mag ik vragen wanneer u contract in ging? 

19 september 

Heb hem ook net binnen. Contract ging in op de 20ste

Ik heb nog. Niks :(

Ik ook niet 

Ik ook niet 

Ik ben sinds 23 september actief 

Ik ook niet 

Ik ben sinds 23 september actief 

Ik ook vorige week werd gezegd maandag of dinsdag via de telefonische klantenservice van kpn

Maar ja als hun op de 20ste actief waren zouden wij drie dagen daarna aan de beurt zijn dus deze week maar even afwachten hoop in ieder geval voor de 25 ste de console te hebben ivm met bo6

Maar ja als hun op de 20ste actief waren zouden wij drie dagen daarna aan de beurt zijn dus deze week maar even afwachten hoop in ieder geval voor de 25 ste de console te hebben ivm met bo6

Laten we het hopen 

Jak aktywować kod? Dostaję maila z kodem, wchodzę na stronę, na której mam złożyć zamówienie i nie wiem co robić? Nie odsyła mnie do żadnej witryny?

Laten we het hopen 

Dit hebben ze mij gemaild 

Bedankt voor je bericht. 

Wat ontzettend leuk dat je voor KPN hebt gekozen. Het klopt dat er 14 dagen na ingang van je abonnement (23-09-2024) een voucher gestuurd wordt per mail. 

Omdat het gisteren (07-10-2024) de 14e dag was, verwacht ik dat je deze mail spoedig in je mailbox mag ontvangen. 

Let op, deze kan ook in je ongewenste postvak terecht k omen. 

Top thnx 

Hoop dat ik vandaag meer hoor 

Ik krijg hem net binnen 

Ik krijg hem net binnen 

En jij bent ook sinds 23 september actief 

Yep eigenlijk 24 ste maar he het een dag eerder aangesloten. Ik heb mijn geld wel terug geboekt gister maar heb de betaling uitgesteld via de website tot 25ste van deze maand. 

Raar ik heb niks

Ik krijg hem net binnen 

En jij bent ook sinds 23 september actief 

Het mailtje komt trouwens helemaal niet van sidekix. 

Maar van kpn service desk zelf want mij is steeds verteld dat ik mail van sidekix zou krijgen 

Raar ik heb niks

Ja dat is wel vaag inderdaad 

Ik zou toch deze week  nog even afwachten

Of een betaalafspraak maken aangezien je ook had teruggeboekt. Had ik ook gedaan en kreeg niks gister avond betaalafspraak gemaakt voor 25 oktober

En kreeg hem na 8uur vanochtend bij binnen 

Oke maar ik heb niks 

Dat is wel heel raar terwijl die jeroen van kpn ofzo jou gister zou helpen zei hij toch 

@Dj voedemans, als ik kijk in onze systemen, dan zie ik dat jouw verbinding op 23 september is geactiveerd. Heb je op dat moment ook direct het modem aangesloten? Als ik daarvan uit ga, dan zit je nu op dag 16 van jouw wachttijd inclusief weekenden. Zoals je ook hebt kunnen lezen in reacties van enkele andere klanten wordt de code niet direct op dag 14 verstuurd. Ik verwacht dan ook dat je in de loop van deze week de code zult ontvangen. 

@Dj voedemans, als ik kijk in onze systemen, dan zie ik dat jouw verbinding op 23 september is geactiveerd. Heb je op dat moment ook direct het modem aangesloten? Als ik daarvan uit ga, dan zit je nu op dag 16 van jouw wachttijd inclusief weekenden. Zoals je ook hebt kunnen lezen in reacties van enkele andere klanten wordt de code niet direct op dag 14 verstuurd. Ik verwacht dan ook dat je in de loop van deze week de code zult ontvangen. 

Alles is geactiveerd 

Hoop heb er weinig vertrouwen in want duurt lang 

En ze hebben ook nog max 4 weken verzendtijd staat bij de ps5 

Admin: quotes verwijderd i.v.m. leesbaarheid

Ik snap dat het het een gewild gespreksonderwerp is, maar ik wil jullie verzoeken niet constant dubbel te posten. Als je een reactie geeft, doe dan in 1 bericht en niet steeds onnodig quoten.