Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Ik heb sinds 23 september een actieve abbonement bij kpn ik vraag me af wanneer ik een mailtje gestuurd krijg voor mijn welkoms cadeau ik heb nog niks kunnen kiezen namelijk uit een Nintendo Switch oled of ps5 of xbox
Hoe zit dat
Heb hem ook net binnen. Contract ging in op de 20ste
Top dat is dan toch iets positiefs mag ik vragen wanneer u contract in ging?
19 september
Heb hem ook net binnen. Contract ging in op de 20ste
Ik heb nog. Niks :(
Ik ook niet
Ik ook niet
Ik ben sinds 23 september actief
Ik ook niet
Ik ben sinds 23 september actief
Ik ook vorige week werd gezegd maandag of dinsdag via de telefonische klantenservice van kpn
Maar ja als hun op de 20ste actief waren zouden wij drie dagen daarna aan de beurt zijn dus deze week maar even afwachten hoop in ieder geval voor de 25 ste de console te hebben ivm met bo6
Maar ja als hun op de 20ste actief waren zouden wij drie dagen daarna aan de beurt zijn dus deze week maar even afwachten hoop in ieder geval voor de 25 ste de console te hebben ivm met bo6
Laten we het hopen
Jak aktywować kod? Dostaję maila z kodem, wchodzę na stronę, na której mam złożyć zamówienie i nie wiem co robić? Nie odsyła mnie do żadnej witryny?
Laten we het hopen
Dit hebben ze mij gemaild
Bedankt voor je bericht.
Wat ontzettend leuk dat je voor KPN hebt gekozen. Het klopt dat er 14 dagen na ingang van je abonnement (23-09-2024) een voucher gestuurd wordt per mail.
Omdat het gisteren (07-10-2024) de 14e dag was, verwacht ik dat je deze mail spoedig in je mailbox mag ontvangen.
Let op, deze kan ook in je ongewenste postvak terecht k omen.
Top thnx
Hoop dat ik vandaag meer hoor
Ik krijg hem net binnen
Ik krijg hem net binnen
En jij bent ook sinds 23 september actief
Yep eigenlijk 24 ste maar he het een dag eerder aangesloten. Ik heb mijn geld wel terug geboekt gister maar heb de betaling uitgesteld via de website tot 25ste van deze maand.
Raar ik heb niks
Ik krijg hem net binnen
En jij bent ook sinds 23 september actief
Het mailtje komt trouwens helemaal niet van sidekix.
Maar van kpn service desk zelf want mij is steeds verteld dat ik mail van sidekix zou krijgen
Raar ik heb niks
Ja dat is wel vaag inderdaad
Ik zou toch deze week nog even afwachten
Of een betaalafspraak maken aangezien je ook had teruggeboekt. Had ik ook gedaan en kreeg niks gister avond betaalafspraak gemaakt voor 25 oktober
En kreeg hem na 8uur vanochtend bij binnen
Oke maar ik heb niks
Dat is wel heel raar terwijl die jeroen van kpn ofzo jou gister zou helpen zei hij toch
Alles is geactiveerd
Hoop heb er weinig vertrouwen in want duurt lang
En ze hebben ook nog max 4 weken verzendtijd staat bij de ps5
Admin: quotes verwijderd i.v.m. leesbaarheid
Ik snap dat het het een gewild gespreksonderwerp is, maar ik wil jullie verzoeken niet constant dubbel te posten. Als je een reactie geeft, doe dan in 1 bericht en niet steeds onnodig quoten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.