Skip to main content

OMG. Ik wacht pas 2 dagen en vrees nu het ergste.  Mijn Experia box moet vervangen worden. Zit nu dus zonder internet.🤨

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Ontevreden Trudi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. Wat is er met de huidige ExperiaBox aan de hand en heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox? Als je nog steeds geen werkende internetverbinding hebt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @Ontevreden Trudi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. Wat is er met de huidige ExperiaBox aan de hand en heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox? Als je nog steeds geen werkende internetverbinding hebt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. 


Reageer