Skip to main content
Beantwoord

Wacht op vervanging van Experia Box

• April 1, 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

OMG. Ik wacht pas 2 dagen en vrees nu het ergste.  Mijn Experia box moet vervangen worden. Zit nu dus zonder internet.🤨

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Ontevreden Trudi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. Wat is er met de huidige ExperiaBox aan de hand en heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox? Als je nog steeds geen werkende internetverbinding hebt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Ontevreden Trudi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. Wat is er met de huidige ExperiaBox aan de hand en heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox? Als je nog steeds geen werkende internetverbinding hebt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2020

Hoi @Ontevreden Trudi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. Wat is er met de huidige ExperiaBox aan de hand en heb je inmiddels al een nieuwe ExperiaBox? Als je nog steeds geen werkende internetverbinding hebt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel. Dan zoek ik voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.