Skip to main content

Ik stond zojuist 58(!!) minuten in de wachten. Nadat de telefoon werd opgenomen door een medewerker is het inmiddels alweer 10 minuten stil.... 

Waar is in deze werkwijze de "service"?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Kunnen we je hier helpen wellicht?


Ik zou zeer geholpen zijn met een telefoontje van KPN...  dát lijkt toch niet zo heel ingewikkeld. Service /fatsoen dingetje …

 


Helaas daar is het forum niet op ingericht. Hier helpen klanten elkaar en indien nodig komt er een moderator aan te pas.


Dan houdt het voor mij hier op voor nu.

Helaas laat KPN het nadrukkelijk(!) afweten.

 

Jij bedankt voor je terugkoppeling 


Probeer morgen nog een keer te bellen tijdens kantooruren dan zijn er veel meer mensen aan het werk. En nog een tip; zeg tegen de computer die je aan de lijn krijgt; ik wil een medewerker spreken. Dat scheelt je heel veel tijd:wink:


Is het nog gelukt telefonisch contact te krijgen @Eric_64? Het is de laatste tijd ontzettend druk, zowel telefonisch als op andere kanalen. Zo ook hier op het Forum.

Ik kan me verder goed voorstellen dat je vindt dat de service ver te zoeken is wanneer je zo lang moet wachten. Dat vind ik ook niet normaal.  Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen hier op het Forum, dan hoor ik dat heel graag. Vul dan ook direct jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan kan ik je direct helpen. 

 


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, dan hoor ik dat graag! 


Reageer