Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord Experia Box onjuist

• 19 augustus 2023
  • 6 reacties
  • 335 keer bekeken

Lamassusan
Deelnemer

Ik wil een deurbel koppelen, maar dan moet ik 2.4 ghz gebruiken. Als ik in de modem wil inloggen dan voer ik geen wachtwoord in want ik ben nog nooit eerder ingelogd naar mijn weten. Ik krijg dan de foutmelding dat het wachtwoord niet correct is  Ik heb gelezen dat je de modem dan moet resetten, maar ben ik dan de verbinding met apparaten die gekoppeld zijn ook kwijt? Hoe kan ik verder zonder mij  modem te hoeven resetten? Bedankt 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey @Lamassusan, welkom op het forum! Fijn te lezen dat het inmiddels gelukt is.

Voor de volledigheid (en voor meelezers):

je hoeft op de V10 inderdaad geen wachtwoord in te vullen bij de eerste keer inloggen. Bij die eerste keer inloggen stel je dan zelf een wachtwoord in. Als je nu een melding krijgt wachtwoord onjuist, dan betekent dit dat er al wel een keer eerder is ingelogd. Als je dat wachtwoord echt niet meer weet of kunt achterhalen, dan is resetten van het modem helaas de enige optie. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen. 

Dit betekent dan dus ook dat het wifinetwerk teruggaat naar de waardes die op de sticker staan. Als je dit nooit had aangepast, dan blijven je apparaten gewoon verbonden. Als je de wifinaam en/of het wachtwoord al een keer had aangepast, dan moet je dit nu opnieuw aanpassen.

Meer informatie over de V10, waaronder resetten vind je hier: 

En, omdat je het ook hebt over het koppelen van een deurbel op 2,4 GHz, hier een artikel over hoe je de frequenties splitst op de V10: 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1911 reacties
  • 19 augustus 2023

Welk modem heb je precies

Lamassusan
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 augustus 2023
jimny schreef:

Welk modem heb je precies

Beste Jimmy

Experia Box V10

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 20 augustus 2023

Heeft u WiFi versterkers van KPN? 

Lamassusan
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 augustus 2023
Nick83 schreef:

Heeft u WiFi versterkers van KPN? 

nee

Lamassusan
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 augustus 2023

Het is inmiddels gelukt, maar bedankt voor je hulp. Groetjes Susan 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29075 reacties
  • Antwoord
  • 23 augustus 2023

Hey @Lamassusan, welkom op het forum! Fijn te lezen dat het inmiddels gelukt is.

Voor de volledigheid (en voor meelezers):

je hoeft op de V10 inderdaad geen wachtwoord in te vullen bij de eerste keer inloggen. Bij die eerste keer inloggen stel je dan zelf een wachtwoord in. Als je nu een melding krijgt wachtwoord onjuist, dan betekent dit dat er al wel een keer eerder is ingelogd. Als je dat wachtwoord echt niet meer weet of kunt achterhalen, dan is resetten van het modem helaas de enige optie. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen. 

Dit betekent dan dus ook dat het wifinetwerk teruggaat naar de waardes die op de sticker staan. Als je dit nooit had aangepast, dan blijven je apparaten gewoon verbonden. Als je de wifinaam en/of het wachtwoord al een keer had aangepast, dan moet je dit nu opnieuw aanpassen.

Meer informatie over de V10, waaronder resetten vind je hier: 

En, omdat je het ook hebt over het koppelen van een deurbel op 2,4 GHz, hier een artikel over hoe je de frequenties splitst op de V10: