Skip to main content

Ik wil een deurbel koppelen, maar dan moet ik 2.4 ghz gebruiken. Als ik in de modem wil inloggen dan voer ik geen wachtwoord in want ik ben nog nooit eerder ingelogd naar mijn weten. Ik krijg dan de foutmelding dat het wachtwoord niet correct isĀ  Ik heb gelezen dat je de modem dan moet resetten, maar ben ik dan de verbinding met apparaten die gekoppeld zijn ook kwijt? Hoe kan ik verder zonder mijĀ  modem te hoeven resetten? BedanktĀ 

Welk modem heb je precies


Welk modem heb je precies

Beste Jimmy

Experia Box V10


Heeft u WiFi versterkers van KPN?Ā 


Heeft u WiFi versterkers van KPN?Ā 

nee


Het is inmiddels gelukt, maar bedankt voor je hulp. Groetjes SusanĀ 


Hey @Lamassusan, welkom op het forum! Fijn te lezen dat het inmiddels gelukt is.

Voor de volledigheid (en voor meelezers):

je hoeft op de V10 inderdaad geen wachtwoord in te vullen bij de eerste keer inloggen. Bij die eerste keer inloggen stel je dan zelf een wachtwoord in. Als je nu een melding krijgt wachtwoord onjuist, dan betekent dit dat er al wel een keer eerder is ingelogd. Als je dat wachtwoord echt niet meer weet of kunt achterhalen, dan is resetten van het modem helaas de enige optie. Het modem wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen.Ā 

Dit betekent dan dus ook dat het wifinetwerk teruggaat naar de waardes die op de sticker staan. Als je dit nooit had aangepast, dan blijven je apparaten gewoon verbonden. Als je de wifinaam en/of het wachtwoord al een keer had aangepast, dan moet je dit nu opnieuw aanpassen.

Ā 

Meer informatie over de V10, waaronder resetten vind je hier:Ā 

Ā 

En, omdat je het ook hebt over het koppelen van een deurbel op 2,4 GHz, hier een artikel over hoe je de frequenties splitst op de V10:Ā 

Ā