Beantwoord
Wachtwoord nieuwe Experia Box V10
Wie kan mij vertellen hoe ik in de router kom om poorten te openen.
van de week een andere V10 box gekregen ipv de 8,echter er zit GEEN kaartje achter waar de inlog gegevens op staan!
Als ik terug ga naar de fabrieks instellingen moet ik alsnog deze gegevens hebben, dus dit kan ik niet doen.
Heeft iemand de oplossing?
dank je wel alvast.
groet Slepie
van de week een andere V10 box gekregen ipv de 8,echter er zit GEEN kaartje achter waar de inlog gegevens op staan!
Als ik terug ga naar de fabrieks instellingen moet ik alsnog deze gegevens hebben, dus dit kan ik niet doen.
Heeft iemand de oplossing?
dank je wel alvast.
groet Slepie
Beste antwoord door wjb
Bij de eerste keer inloggen op de V10 (zonder A) hoef je geen wachtwoord in te geven, die is nog leeg.
Je zult vervolgens gevraagd worden om een wachtwoord in te stellen.
Vergeet dat wachtwoord nooit, want er is niemand die dat wachtwoord kan achterhalen, dus ... wachtwoord vergeten = factory reset.
Bekijk origineelJe zult vervolgens gevraagd worden om een wachtwoord in te stellen.
Vergeet dat wachtwoord nooit, want er is niemand die dat wachtwoord kan achterhalen, dus ... wachtwoord vergeten = factory reset.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.