Skip to main content

Mijn wifi paswoord wat op de experiabox staat werkt op al mijn apparaten, wil nu buiten amerikaan gebruiken maar geeft aan dat paswoord van wifi niet juist is. Snap er niks meer van. Al gereset e.d. maar krijg de zelfde melding

Hoi @Henk ex, welkom op de community. Wat raar dat het Wifi wachtwoord daarbij niet wordt gepakt. Kan het zijn dat er een letter in zit die veel lijkt op een cijfer, bijvoorbeeld een 0 en een O? Of een hoofdletter I en een kleine letter l?

Je kunt ook inloggen op jouw modem, het wachtwoord kopiëren bij de Wifi instellingen en daarna plakken bij het verbinden met de camera. Dan heb je het wachtwoord direct uit het modem en kan er geen typefout in sluipen.


Het kan ook zijn dat het soort paswoord door de meeste apparaten geaccepteerd wordt omdat het voldoet aan de eisen die door dat apparaat aan het wachtwoord gesteld wordt en dat de camera speciale wachtwoordeisen heeft qua lengte, (hoofd)letter-, cijfer- en vreemde tekensgebruik @Henk ex en @Jasper van KPN 

Dit kun je nazien in de installatie-handleiding.

 


Dank voor uw reactie, het probleem is opgelost. Ik was te snel met het invoeren van gegevens.  Systeem werkt nu goed.


Dat is goed om te lezen, zo kan je weer zien wat er gebeurt 🙂

Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Reageer