Skip to main content

Wachtwoord wifi niet geaccepteerd na reset Experia Box

  • February 22, 2020
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Hooi hooi mensen! Ik heb vandaag mijn experia box v10a gerest alleen nu kan ik niet meer in loggen op men wifi??

Het oude wachtwoord werkt niet meer maar ook de originele niet die op de achterkant staat? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • February 22, 2020

Dag @Judoka81 ,

Vreemd, meestal laad de experia box opnieuw de gegevens in die al bekend waren in de systemen van KPN, zo ook de wifi gegevens. 

Wat je kan doen is inloggen via de Servicetool en zelf het wachtwoord van het modem laten aanpassen om zo het probleem snel op te lossen.  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2020

Ik kan mijn wifi helemaal niet meer in op geen enkele mogelijkheid kan die misschien op afstand gereset worden?


Forum|alt.badge.img+16
  • February 22, 2020

 @Judoka81 
Mocht je een reset wensen dan kan je het beste even bellen met 0800-0402 en hier het probleem uitleggen aan de klantenservicemedewerker. Hier op het forum is de wachttijd gemiddeld 1 á 2 dagen, mocht je daar op willen wachten vul dan alvast je forumprofiel in (alleen zichtbaar voor jou en de KPN medewerkers).  Deze kunnen dan het modem een harde reset geven. Je kan het ook zelf doen met de stappen op deze site. Let op! een harde reset verwijderd alle zelf aangepaste instellingen. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 22, 2020

Ik kan mijn wifi helemaal niet meer in op geen enkele mogelijkheid kan die misschien op afstand gereset worden?

Dan sluit je de laptop of pc ff tijdenlijk aan met een kabeltje...


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 25, 2020

Hi @Judoka81, welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt om weer op de wifi te komen?

Zo nee, zou je dan zoals @Nick83 aangeeft een apparaat via de kabel aan willen sluiten zodat er een verbinding bestaat met je modem? Vervolgens kan je via de servicetool je wifi netwerknaam en wachtoord aanpassen :slight_smile:

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is :slight_smile: Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!