Skip to main content

We hadden een brief gehad dat er een gratis upgrade komt naar 200 mbit.

Ik doe het beheer van 4 adressen/abonnementen.

Graag wil ik van alle 4 weten wanneer de upgrade doorgevoerd word.

Dat jij die brief hebt gekregen wil niet zeggen dat alle vier de abonnementen die upgrade meteen krijgen. Wellicht krijgen de andere abonnementen later die brief.


Het zijn 4 adressen naast elkaar. Volgens mij hebben ze allemaal zo'n brief gehad.

Kan een medewerker even nakijken wanneer de upgrades gepland staan?


ik denk niet dat hier zomaar antwoord gegeven kan worden voor 4 adressen tegelijk tenzij u van allemaal de contracthouder bent ivm privacywet


ik denk niet dat hier zomaar antwoord gegeven kan worden voor 4 adressen tegelijk tenzij u van allemaal de contracthouder bent ivm privacywet

Dat ben ik. Valt onder dezelfde organisatie


ik denk niet dat hier zomaar antwoord gegeven kan worden voor 4 adressen tegelijk tenzij u van allemaal de contracthouder bent ivm privacywet

Dat ben ik. Valt onder dezelfde organisatie

dan is het wachten op een antwoord van de moderators


Hoi @Chrislybear, welkom hier. 

Staat er in de brief niets over een termijn? Kun je een screenshot van de brief plaatsen zonder gegevens te delen? Wil je die in jouw profiel plaatsen. 

En heb je nadien geen wijzigingen meer aangebracht aan de abonnementen? Want dan vervalt de verhoging ook namelijk. Hoor graag van je. 

 


Hallo @Bart_Z , bedankt voor je reactie.

 

Ik heb 2 van de 4 abonnementen verlengd net voordat ik de brief gekregen had. Heeft dat ermee te maken? Want dat zou wel heel raar zijn dat daardoor de verhoging niet meer doorgaat.

Als dat zo is annuleer ik de verlengingen en gaan alle 4 de abonnementen naar delta glasvezel.

Het gaat om de huisnummers ***** van de postcode uit mijn profiel

 

Edit: ik probeer de postcode op te slaan in mijn profiel, maar dat lukt niet. Hij houd het niet vast. Ik heb hem in het voornaam veld gezet. Die slaat hij wel op

 

Admin: huisnummers verborgen


Wat gek dat die dat nog opslaat in het profiel. In het voornamenveld is niet handig, die is voor iedereen zichtbaar. De persoonlijke gegevens alleen voor jou en ons als moderators. 

Maar met alleen een postcode kom ik niet verder. Ik heb ook het huisnummer en/of klantnummer(s) nodig. Kun je die nog toevoegen? Hoor ik daarna weer van je.Â