Skip to main content

Beste KPN,

 

Vorig jaar las ik op omroep Zeeland en PCZ dat KPN eindelijk in de gemeente Terneuzen glasvezel gaat aanleggen HOERA HOERA. Glasvezel Zeeuws-Vlaanderen

Op het nieuws erna las ik ook idd dat in Terneuzen glasvezel werd aangelegd. Ook las ik dat in Sas van Gent ook de werkzaamheden begonnen zijn. Maar dit maakte mij als KPN klant beetje kwaad cq moedeloos.

 

Zal u de situatie uitleggen, Gemeente Terneuzen beslaat: Axel, Biervliet, Hoek, Koewacht, Overslag, Philippine, Sas van Gent, Sluiskil, Spui, Westdorpe, Zaamslag, Zuiddorpe. Nu ligt Sas van Gent gezien vanaf Terneuzen onder mijn woonplaats Sluiskil, de kabel gaat dus langs mijn dorp naar Sas van Gent. Na Sas van Gent zal Axel wat aan andere kant van kanaal ligt glasvezel krijgen. Is het nu niet mogelijk om vanaf Terneuzen rond om te werken dus eerst de gemeentes die dichts bij Terneuzen liggen op glasvezel aan te sluiten?  Jullie maken nu kwa aansluiten een hik-stap-sprong over bepaalde gemeente kernen heen. Ons dorp is al een soort vergeten kindje kwa voorzieningen, maar om nu voorbij ons dorp de kabel te trekken naar een dorp die verder van Terneuzen ligt snap ik niet.

 

Ook kon ik uit bericht niet opmaken wanneer dan de gemeente Sluiskil aan de beurt is voor aanleg van glasvezel, ook op jullie website is nergens een overzicht te vinden over wanneer welke dorp of stad glasvezel krijgt.

 

Ik vind dit erg teleurstellend voor mij als klant dat blijkbaar andere dorpen cq kernen voorrang krijgen bij de aanleg van glasvezel.

 

Graag hoor ik van u hoe dit zit en kan.

 

MvG

  1. Gloudemans



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Tjonge. Gewoon geduld hebben. Het komt vanzelf. Je eigen druk maken hierover is nutteloos. 


Sowieso ben je hier bij de provider kpn.  Die heeft niets met de aanleg van glasvezel. De netwerkbeheerder is kpnnetwerk. Kijk op kpnnetwerk.nl voor informatie.