Skip to main content

Goeiemiddag,

 

Ik heb deze week het koopcontract getekend voor een bestaande woning. Volgens de glasvezelcheck is op het adres binnenkort glasvezel beschikbaar, maar is er nog geen datum bekend. De sleuteloverdracht staat gepland in juni en tot die tijd woont er niemand op het adres. Ik wil uiteraard voorkomen dat ik ‘de boot mis’ en achteraf moet betalen voor mijn aansluiting. Kan iemand o.b.v. de adresgegevens nader specificeren wanneer jullie werkzaamheden ongeveer starten? Ik woon al vlak in de buurt en hier zijn jullie volop bezig.

 

Gr. Thijs

@Thijskoman  Ik begrijp uit uw verhaal dat er binnenkort glasvezel aangelegd wordt op uw nieuwe adres. U kunt de status altijd opvragen bij KPN Netwerk NL - Wat is de status op mijn adres?

Verder kunt u op https://tele2-fpi-info.fourstack.nl na invulling van de adresgegevens zien wat de mogelijkheden ( nu nog)zijn op dat adres.

Ook kunt u chatten met KPN NetwerkNL en e.e.a. navragen natuurlijk. KPN NetwerkNL - Service en Contact  rechtsonderin op het blauwe ballonnetje klikken.