Skip to main content

Vanaf woensdag 13 maart 18uur is er een storing. Geen WiFi, internet en tv. Dit zou donderdag om 18uur opgelost zijn. Dit is helaas niet het geval. Elke keer als ik bel krijg ik een ingesproken bericht te horen dat de storing nog niet is opgelost. Er is nergens te horen of te zien wanneer de storing opgelost wordt. Het is erg vervelend want je kan helemaal niks. Ik zou graag duidelijkheid krijgen wanneer het is opgelost.

Een storing is altijd heel vervelend. Je kunt er vanuit gaan dat er aan wordt gewerkt. Sommige storingen kunnen heel complex zijn en dan is het  lastig om het moment van opgelost te plannen. 


Hallo @BRENDA1986 ,

Er is nergens te horen of te zien wanneer de storing opgelost wordt. Het is erg vervelend want je kan helemaal niks. Ik zou graag duidelijkheid krijgen wanneer het is opgelost.

Waarschijnlijk kun je op de website wat meer informatie terugvinden als je daar jouw postcode intypt: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Nee dan staat er alleen dat er een storing is bij eindtijd staat er; invalid date


OK, normaal gesproken staat daar wel een eindtijd. Mogelijk komt dat nog? 


Er is bij een defect lang niet altijd in te schatten hoe lang herstel duurt. Het komt wel voor dat een datum 3 dagen lang steeds een paar uur opgeschoven wordt. Vaak wordt er bij complexe storingen dan geen eindtijd meer gemeld.


Goedemorgen @BRENDA1986, welkom bij de KPN Community! Dat is natuurlijk even balen als een storing zolang duurt 😞 . Werkt alles inmiddels weer? Mocht de storing aanhouden dan kan je altijd voor direct contact ook nog even bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat voor je na. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!