Skip to main content

Hallo 

op de 30-06 moet eigentlijk het abo / internet beginnen bij KPN ! Tot nu nog geen verbinding te krijgen via DSL / Modem . Hoe laat zijn de dienste klaar voor gebruik ?

Hallo @Sven Palmen ,

Meestal aan het eind van de ochtend. Jouw bericht is van ongeveer 9.30, dus ik verwacht dat je inmiddels verbinding hebt. 


Bedankt voor de antwoord @Noordzee 

Ne tot nu nog geen verbinding ! Is niet zoooo erg maar toch hoop ik dat het tot vanavond werkt 


OK. Duurt het je te lang? Bel dan even met het gratis nummer 0800-0402 voor meer informatie. 


@Noordzee   heb ik gedaan …..om 10 …. 12…… en 14.15 uur  ! Alltijd de zelfde antwoord …. “ Wij kunnen niet zeggen om welke tijd de ansluiting activeert woord “  ….” u krijgt en SMS gestuurd als de verbinding werkt “ 


OK @Sven Palmen 

Maar het komt vanzelf goed….

 


Hi @Sven Palmen, als je verbinding op de 30e op wordt geleverd, kan dat op een willekeurig moment ergens op die dag gebeuren 🙂 Het is voor de klantenservice inderdaad niet inzichtelijk op welk tijdstip dat precies zal zijn, omdat de klantenservice niet de planning van de leveringsafdeling kan bekijken en dus niet weet of er bijvoorbeeld nog een monteur naar de centrale moet om je daar fysiek aan te sluiten.

Ik ga er van uit dat het later op de dag helemaal goed is gekomen met je aansluiting 😊