Skip to main content

Op de pagina '’Volg de status van je bestelling, wijziging of verhuizing'’ zie ik staan dat 14 november (morgen) de aansluitdatum is. Echter zie ik nog nergens staan of het uberhaupt al mijn kant op komt. Waar kan ik hier meer over vinden? 

 

Groetjes,

 

Rob 

 

Hoi @Roppo, welkom op ons forum!
In je mijn-bestelling moet je eigenlijk alles wel kunnen vinden over je bestelling, heb je inmiddels al meer duidelijkheid?
Je kunt ook altijd even met ons bellen op 0800-0402 om de status van je bestelling in te zien


Goedemorgen Thomas,

Inmiddels heb ik internet van Ziggo.

Het bleek dat er eerst een monteur langs moest komen om glasvezel te installeren. Met een beetje geluk zou ik dan waarschijnlijk pas medio december internet van KPN hebben. Hierom heb ik de bestelling geannuleerd. Desondanks zou ik wel graag glasvezel in mijn appartement geïnstalleerd willen hebben, (voor toekomstige bewoners of voor mijzelf). Hiervoor moet ik echter wel eerst een bestelling plaatsen bij KPN… 


Goedemorgen Thomas,

Inmiddels heb ik internet van Ziggo.

Het bleek dat er eerst een monteur langs moest komen om glasvezel te installeren. Met een beetje geluk zou ik dan waarschijnlijk pas medio december internet van KPN hebben. Hierom heb ik de bestelling geannuleerd. Desondanks zou ik wel graag glasvezel in mijn appartement geïnstalleerd willen hebben, (voor toekomstige bewoners of voor mijzelf). Hiervoor moet ik echter wel eerst een bestelling plaatsen bij KPN… 

en wat is nu je vraag ? dit is de normale procedure