Skip to main content

Glasvezel is aangesloten binnen met kastje. Wanneer kan ik hier gebruik van maken en sturen het kastje op wat ik erover moet zetten?

Hallo @Sanderpelkmans , wlkeom op het KPN forum, waar klanten elkaar helpen.

Heb je glasvezel aangevraagd? Dan kan het zijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.

Als je meer inzicht in je status wil weten, kan je je postcode checken op https://kpnnetwerk.nl

 


Die check is onzin want als ik het adres van m’n ouders in voer geeft hij ook aan geen glasvezel terwijl ze dat al wel hebben. 
Ze hebben het al aangesloten en getest 


Hebben je ouders dan wel KPN glasvezel?


Hoi @Sanderpelkmans , zit jij soms in een gebied waar Glaspoort de glasvezel heeft aangelegd?

Kijk dan eens bij “Check jouw status” op hun website: www.glaspoort.nl .

Bij mij duurde het een kleine 3 weken na de plaatsing van het witte kastje totdat ik de 1e mail van KPN ontving, dat zij de verbinding van mijn abonnement wilden aanpassen van koper naar glas.


ja m’n ouders hebben KPN glasvezel duhhh 😂

bedankt RBxx klopt het is door Glaspoort gedaan. 
dan wacht ik even paar weken af. Bedankt 


Bij mij hebben ze in juni het kastje geplaatst in de meterkast. Het schijnt dat kpn een tekort aan apparatuur om de wijkcentrale te activeren.  Eerst gaan de storingen voor. Ik schijn te moeten wachten tot ergens in december totdat de wijkcentrale bij mij in de buurt aangesloten kan worden.


Oké nja op Glaspoort en KPN staat allebei dat het glasvezel beschikbaar is op mijn adres