Skip to main content
ik heb dat hele KPN gebeuren thuis eruit gegooid met hun oplichtings praktijken. Laat ze lekker een ander gaan bedriegen met hun verhoging van abo en uitdunnen van aanbod.



Nu wil ik ook mijn mobiel abo er zsm uit hebben omdat ik helemaal klaar ben met deze club.

Ik kan op de site niets vinden over hoever van te voren ik mijn nieuwe provider de verhuizing kan laten regelen.

Een mail sturen naar deze club kan al niet meer. Ook zo'n heerlijke NIET service van dat KPN.

Zal wel over lopen van klachten waarschijnlijk.



Maar mijn abo loopt half oktober af en wil mijn nummer houden en zsm het verhuizen geregeld hebben d.m.v. mijn nieuwe provider.



Zou de modjes "sieren" als ze nu eens niet wéér een discussie of vraag "wegmoffelen" naar een andere pagina. Ook zo'n triest iets van KPN. De klachten proberen te begraven en uit het zicht halen.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo @KlaarMee ,

Binnen 4 maanden voor einde contract kun je een overstap regelen met een nieuwe provider per einddatum contract.
Goedemorgen @KlaarMee, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Informatie over opzeggen kan je wel op onze website vinden maar informatie over overstappen naar een andere provider is inderdaad miniem, dat moet ik toegeven. Je kan 4 maanden voordat je contract eindigt een overstap met nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider. Echter ga je dan wel pas per einddatum contract over naar de nieuwe provider. Je dient het minimaal 1 maand voordat je contract eindigt te regelen (dus half september), omdat je een maand opzegtermijn hebt.



Omdat je jouw nummer wil behouden, is het niet verstandig om bij KPN op te zeggen. Geef bij je nieuwe provider aan dat je een nummer wil meenemen van KPN (zij hebben waarschijnlijk het 06-nummer, simkaartnummer en klantnummer nodig van KPN) en zij regelen dan als het goed is de overstap en de opzegging bij KPN.



Heb je nog meer vragen, dan hoor ik het graag!

Reageer