Skip to main content
Beantwoord

Wanneer kan ook ik Gigabit snelheid halen?

• September 15, 2021
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Ik ken mensen die al maanden lang 1000mb upload en download snelheid halen. Nu kunnen wij nog steeds maar 500/500. Wanneer kunnen wij ook een 1000mb snelheid halen? Ik ben hier al best lang op aan het wachten.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Gigabit snelheid, welkom op het KPN forum! Gigabit glasvezel is al voor een groot deel beschikbaar maar nog niet voor iedereen in Nederland. Gedurende 2021 maken we de downloadsnelheid van 1 Gbit/s voor bijna iedereen met een glasvezelverbinding beschikbaar. Check met de postcodechecker of het bij jou al beschikbaar is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2021

Hallo @Gigabit snelheid, welkom op het KPN forum! Gigabit glasvezel is al voor een groot deel beschikbaar maar nog niet voor iedereen in Nederland. Gedurende 2021 maken we de downloadsnelheid van 1 Gbit/s voor bijna iedereen met een glasvezelverbinding beschikbaar. Check met de postcodechecker of het bij jou al beschikbaar is.