Hallo,
Op 6 juni had ik een afspraak om mijn woning op glasvezel aan te sluiten. De monteur die kwam weigerde de nodige graaf- en boor werkzaamhedenuit te voeren. Toen hebben we met deze monteur mondeling afgesproken dat ze in oktober dit alsnog gedaan zou worden voor ons en onze buren.
Wij wonen op een binnenerf, op zo’n 20 meter afstand van de straat, waar oranje kabeltjes uit de grond steken. Vanaf daar moet er dus een geul gegraven worden en moet er in onze buitenmuur een gat komen waar die kabel doorheen moet naar binnen.
Heel oktober hebben wij niks vernomen van KPN. Dus heb ik zelf KPN weer benaderd voor een nieuwe afspraak met een monteur die deze nodige werkzaamheden wel uit zou voeren. Ik heb daar schriftelijk meermaals aangegeven dat dit graafwerk en boorwerk vereist. Maar weer stuurt KPN me een monteur die niet graaft en boort. Het begint wel vervelend te worden nu, Ik heb op die dag (26 november dus) 3 uur telefonisch geprobeerd om een monteur te regelen die wel gaat graven. De hele middag ben ik van het kastje naar de muur gestuurd tussen KPN klantenservice, KPN infrastructuur, en aannemers. KPN verbond me steeds door naar aannemers die helemaal geen ticket gekregen hebben. De communicatie in jullie bedrijf is echt bar slecht. En daarom is het nog steeds niet gelukt om dit te regelen. Aan het eind van de middag kraag ik een medewerkster van de klantenservice aan de lijn die zei dat ik uiterlijk deze week dinsdag (3 december 2024) gebeld zou moeten worden over dat er een ticket voor de aannemer gestuurd is. Maar er is wederom niet gebeld. Dus heb ik dinsdagochtend zelf weer een belafspraak gemaakt en daar werd mij verteld dat KPN met uiterlijk binnen 3 werkdagen zou bellen over het maken van een graaf- en boorafspraak.
Ik ben er doodmoe van en ben zwaar teleurgesteld in jullie nalatige onprofessionele dienstverlening.
Willen jullie nu eindelijk een afspraak maken en mij daarmee niet continu voor het blok zetten?
Op 1 januari gaat mijn abonnement in, en ik wil dan die aansluiting hebben. Logisch toch??
Waarom maken jullie dat zo gigantisch moeilijk? Dat moeten jullie regelen, niet ik!
Onze woning ligt niet aan de straatkant. Het erf waar wij wonen is gemeentegrond en een geul in die grond komt niet voor onze rekening (voor het geval jullie toch weer met zo’n zwak argument komen. Op het moment dat glasvezel hier in de straat werd aangelegd had er ook een aftakking op het erf gelegd moeten worden ,maar dat is weer eens niet gebeurd. Leg GVD die glasvezelkabel in de grond op het erf en via onze tuin de woning in!!! Anders ga ik juridische wegen bewandelen om jullie tot de goede orde te krijgen. De maat is echt vol nu!!!