Is al bekend wanneer Zoetermeer glasvezel van KPN krijgt. We hebben hier gewoon nog de koperdraad verbinding maar de planning is er, zo zegt de postcodecheck.
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Is al bekend wanneer Zoetermeer glasvezel van KPN krijgt. We hebben hier gewoon nog de koperdraad verbinding maar de planning is er, zo zegt de postcodecheck.
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Jan van KPN
De rede van mijn vraag is dat er bij ons in de wijk in Zoetermeer veel mensen van odf lopen en beweren dat je met hun kabel alles kan ontvangen van elke provider en als je de aansluiting niet tot in je huis laat aansluiten je snel word afgesloten van het gewone netwerk, wat ik al heel raar vind. Maar dit is een bevestiging dat ze onzin verkopen en kan ik ze volgende keer gewoon weer weg sturen.
Bedankt voor je toelichting
Het kan geen kwaad om de glasvezelkabel aan te laten sluiten, met oog op de toekomst zou ik dat in principe wel aanraden. Je hoeft er nog niet meteen gebruik van te maken en kunt dan ook gewoon gebruik blijven maken van je huidige aansluiting. Maar je wordt zeker niet afgesloten als je er voor kiest om de glasvezel niet aan te laten leggen. Merkwaardig dat dit wel wordt gecommuniceerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.