Hallo
Ik kom weer terug bij KPN, en ik vraag mij af wanneer ze hier komen om het netwerk te upgraden van AON → XGS-PON zodat 4Gbps mogelijk is hier.
Mvg
Kevin
Hallo
Ik kom weer terug bij KPN, en ik vraag mij af wanneer ze hier komen om het netwerk te upgraden van AON → XGS-PON zodat 4Gbps mogelijk is hier.
Mvg
Kevin
Dat is koffiedik kijken
Ik hoop dat dat nog lang op zich zal laten wachten.
Ik heb al vele jaren een AON glasvezelaansluiting en het aantal uren dat die plat heeft gelegen is op één hand te tellen. XGS-PON lijkt toch wel iets storingsgevoeliger.
Moet toegeven dat mijn AON nog nooit is uitgevallen in 3 jaar.
Zat wel te kijken xgs-pon mocht dat beschikbaar komen, of heb je daar dan geen keuze in?
Dat is koffiedik kijken
Moet toegeven dat mijn AON nog nooit is uitgevallen in 3 jaar.
Zat wel te kijken xgs-pon mocht dat beschikbaar komen, of heb je daar dan geen keuze in?
Vroeg of laat zullen de PoP's omgebouwd worden naar XGS-PON waarbij je dan "gedwongen" omgezet zal worden. Of de ombouw van een PoP gefaseerd uitgevoerd kan worden weet ik niet maar ik vermoed van wel. Er zou dan een overgangsperiode kunnen zijn waarbij je kunt kiezen voor XGS-PON.
Persoonlijk maak ik me er niet zo druk om, 1Gbps is voor het meerendeel van de abonnees meer dan voldoende, sterker nog, zelfs 200Mbps is voor zeer vele abonnees meer dan voldoende.
Er is mijns inziens dan ook absoluut nog geen noodzaak om naar XGS-PON over te stappen.
Klopt het dat ik deze nu niet meer kan gebruiken op het KPN netwerk?
Odido gebruikte hier al wel XGS-PON maar KPN nog AON
Klopt het dat ik deze nu niet meer kan gebruiken op het KPN netwerk?
Odido gebruikte hier al wel XGS-PON maar KPN nog AON
Als je bij KPN een AON aansluiting krijgt dan kan je die ONT niet meer gebruiken.
Heb je die ONT zelf aangeschaft?
XGS-PON draait nu bij mij een jaar, nog nooit een storing gehad. Wel 1x onderhoud.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.