Skip to main content

Wanneer is KPN van plan om bij mij een glasvezel aansluiting te leggen? Ik heb wel een glasvezel aansluiting van Delta. Dus KPN doe wat! Of moet ik verplicht over stappen naar een andere provider.  Ik woon in Doorwerth  in de provincie  Gelderland. mvg Bob Droog

Hallo @Bob Droog ,

Check de status van de planning op deze website: https://www.kpnnetwerk.nl


Willekeurig adres in Doorwerth.

 


@PeterG  Dat zal @Bob Droog blij maken. 

Maar vermoedelijk kan hij op de website https://www.kpnnetwerk.nl/ aanvullende info vinden als hij zijn gegevens daar invult. 

 

 


Wanneer is KPN van plan om bij mij een glasvezel aansluiting te leggen? Ik heb wel een glasvezel aansluiting van Delta. Dus KPN doe wat! Of moet ik verplicht over stappen naar een andere provider.  Ik woon in Doorwerth  in de provincie  Gelderland. mvg Bob Droog

Welkom op het forum van KPN @Bob Droog 

Leuk om een ex-dorp genoot op dit forum tegen te komen, aangezien ik zelf ook 6 jaar met veel plezier in Doorwerth (Gemeente Renkum) heb mogen wonen (aan de Richtersweg).
Inmiddels woon ik alweer 7 jaar met veel plezier in Arnhem, op steenworp afstand van Doorwerth.

Het wordt inderdaad tijd dat ook Doorwerth glasvezel gaat krijgen, want ten tijde dat ik daar nog woonde, was de snelheid via DSL niet echt om over huizen te praten.
Ik had toen ook gewoon Ziggo.

Op deze netwerkkaart van KPN Netwerk (vul in de zoekbalk Doorwerth in) staat inmiddels dat ze met de aanleg gaan beginnen!  

Oosterbeek heeft inmiddels als glasvezel van KPN, dus het gaat redelijk snel.

Je krijgt vanzelf bericht vanuit KPN Netwerk of een onderaannemer, wanneer ze bij jouw in de straat gaan beginnen.
En gezien Doorwerth geen groot dorp is, ga ik ervan uit dat ze Doorwerth in één keer gaan ombouwen naar glasvezel.


Volgens de planning word in Doorwerth glasvezel aangelegd door KPN. 

Maar ik vind wel raar dat de andere aanbieder Delta ook glasvezel heeft aangelegd in Doorwerth. 

Straks heb jij 2 glasvezel + 1 coax aansluitingen in jouw meterkast 1 van KPN en 1 van Delta en 1 van Ziggo.  Is dat niet teveel aansluitngen in jouw meterkast. 


Volgens de planning word in Doorwerth glasvezel aangelegd door KPN. 

Maar ik vind wel raar dat de andere aanbieder Delta ook glasvezel heeft aangelegd in Doorwerth. 

Straks heb jij 2 glasvezel + 1 coax aansluitingen in jouw meterkast 1 van KPN en 1 van Delta en 1 van Ziggo.  Is dat niet teveel aansluitngen in jouw meterkast. 

In Den Haag zijn er adressen met vier aansluitingen, het zal vast passen en elke provider is vrij om zijn eigen infra aan te leggen.


Volgens de planning word in Doorwerth glasvezel aangelegd door KPN. 

Maar ik vind wel raar dat de andere aanbieder Delta ook glasvezel heeft aangelegd in Doorwerth. 

Straks heb jij 2 glasvezel + 1 coax aansluitingen in jouw meterkast 1 van KPN en 1 van Delta en 1 van Ziggo.  Is dat niet teveel aansluitngen in jouw meterkast. 

Hoi @Frans123 

Dit geldt trouwens ook voor de dorpen Heelsum en Renkum, daar krijgen ze ook twee aansluitingen voor glasvezel in hun meterkast, zowel die van Delta (op dit moment) als straks ook van KPN Netwerk.
Hiermee is straks in het overgrote deel van de Gemeente Renkum, twee glasvezelnetwerken actief.
Behalve in Oosterbeek, daar is momenteel alleen glasvezel beschikbaar via het KPN Netwerk.