Skip to main content

In een video fragment stellen jullie dat er gestart wordt in overleg met de gemeente met de aanleg.

HEBBEN jullie in de gemeente MOERDIJK de boot gemist????

Door het lange wachten is er reeds een andere glasvezel aanbieder in de grond omdat de gemeente raad niet langer wilde wachten maar kan daar geen kpn internet over krijgen.

Betekent dat nu als ik snelle internet wil met meerdere gebruikers hier thuis doei Kpn ?

Als ja dan moet ik zien of ze een verglijkbaar contract hebben voor mij voor internet tv mobiele telefoons en vaste telefoon.

 

Dag @Gerard uit Moerdijk Kpn is op veel plaatsen bezig met de aanleg van glasvezel.  Eerst vanwege corona en nu vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen veranderd. Het zal vast een keer komen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. Maar er zijn ook nog goeie andere providers hoor😉.


Hi @Gerard uit Moerdijk, welkom hier. 

Dag @Gerard uit Moerdijk Kpn is op veel plaatsen bezig met de aanleg van glasvezel.  Eerst vanwege corona en nu vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen veranderd. Het zal vast een keer komen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. Maar er zijn ook nog goeie andere providers hoor😉.

Inderdaad juist. Wij balen er ook van dat we niet iedereen tegelijk kunnen aansluiten. Als toevoeging hierop: op de site van KPN Netwerk kun je op basis van je postcode en huisnummer zien of en wanneer het wordt aangesloten, dit is overigens een andere partij dan KPN de provider. Namelijk de netwerkbeheerder.Â