Beste vrienden en vriendinnen van XS4all, KPN, KPN Netwerk, Selecta, Ammarti,
Op 14 oktober maakten wij een afspraak om ons XS4all abonnement om te zetten naar glasvezel. En dat is, als we even rekenen toch al op de dag af 7 maanden geleden. En nog steeds is er geen internet.
Maar het is erger, het was namelijk 14 oktober 2022. Dus dat is op de kop af 19 maanden geleden (zegge Negentien).
Nou weet ik dat het lastig is. En nu weet ik dat druk is. En nu weet ik dat mensen fouten maken. En domme dingen doen. En dat is iedereen allemaal vergeven.
Maar tot op de dag van vandaag komt er uit ons glasvezelkastje (wat al bij ons binnen is afgemonteerd) niets anders dan een rode knipperende lamp. En contact zoeken? Dat lukt niet. Telefonisch weer 25 minuten in de wacht gestaan.
Wij vragen ons af wie, wat, waar, waarom en wanneer. Gewoon 5 simpele vragen…
Wie gaat ons bellen
Wat gaan we afspreken
Waar moeten we met onze serieuze vraag om glasvezel na 19 maanden naar toe
Waarom krijgen we geen vergoeding/bos bloemen voor doorstane emoties/wachttijd/gebrekkig internet
Wanneer komt er gewoon simpele glasvezel uit dat kastje
Voor de zekerheid nog even de details: onze 45 bovenburen zijn allemaal aangesloten, hun aders is Schiedamsedijk 155-200. Dus waarom wij, en onze buren van Vasteland 4, 6, en 8a, 8b niet worden aangesloten? Hoe simpel kan het zijn.
Het verhaal dat er een onwillige VVE is in een naburige toren: dat is neem ik aan inmiddels getekkeld.
Ik hoor graag een serieus antwoord van:
XS4all
KPN
KPN-netwerk
Ammarti
Selecta
We hebben ruimte zat voor 5 bossen bloemen. Maar 3 bossen en 2 taarten is prima.
Met hele vriendelijke groet,
Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy