Skip to main content
Antwoord

Wanneer krijg ik 200Mb/s in Leidschendam?

• May 22, 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

KPN levert maximaal 100Mb download bij mij in Leidschendam. In de praktijk is dit vaak “maar” 80Mb of minder. Ik wil  echter minimaal 200 Mb en waarschijnlijk meer. Al twee jaar belooft KPN de aanleg van glasvezel “nog dit jaar”, maar nog steeds geen aankondiging wanneer ze dat gaan doen en wanneer dan het aansluitpunt in woning echt werkt en/of het huidige netwerk opgewaardeerd wordt naar 200Mb. Wanneer komt er hogere snelheid?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@FLMVDB 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt het zelf checken op de website van Netwerkbeheerder KPN, door middel van je postcode en huisnummer zie je gelijk de laatste stand van zaken.
Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de goede pagina: Planning en Aanleg

Netwerkbeheerder KPN, maakt samen met haar (onder-) aannemers, de planning voor de aanleg van het glasvezelnetwerk van KPN, daar kan KPN de provider (van deze community) niets in beteken.

Dus regelmatig even checken via de gegeven link.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 22, 2025

Die hogere snelheid krijg je pas met glasvezel. Daar moet je gewoon op wachten. Dat moet iedereen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@FLMVDB 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt het zelf checken op de website van Netwerkbeheerder KPN, door middel van je postcode en huisnummer zie je gelijk de laatste stand van zaken.
Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de goede pagina: Planning en Aanleg

Netwerkbeheerder KPN, maakt samen met haar (onder-) aannemers, de planning voor de aanleg van het glasvezelnetwerk van KPN, daar kan KPN de provider (van deze community) niets in beteken.

Dus regelmatig even checken via de gegeven link.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

Die hogere snelheid krijg je pas met glasvezel. Daar moet je gewoon op wachten. Dat moet iedereen. 

Of op naar ziggo