Skip to main content

Goedenmiddag,

Mijn pakket is maandag 23 januari geactiveerd, maar heb nog niks van de Philips actie gehoord, wanneer kan ik deze verwachten? De moment dat ik me had aangemeld op 1 december bij KPN is er niks vermeld over voorraad of zolang de voorraad strekt,  dat lees ik nu bij de verlengde actie. Zie onderstaande de mail

p.s. ik heb mijn persoonsgegevens weggelaten.

 

Opzeggen van uw huidige internetdiensten

U gebruikt onze overstapservice voor KPN Thuis. Wij zeggen uw contract op bij Ziggo. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor.

 

Startdatum Hussel Internet 1 Gbit/s

U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 2 januari 2023. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.

 

Welkomstcadeau Philips Smart TV

Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement. Zodra we het cadeau versturen, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code. Kijk op kpn.com/welkomstcadeau voor meer informatie.

 

Let op: door drukte bij PostNL kunnen zendingen vertragingen oplopen. Houd de track & trace link daarom goed in de gaten voor de actuele status.

 

Wat kunt u verder van ons verwachten?

Wij gaan voor u aan de slag en houden u op de hoogte per e-mail en sms over:

- De levering van uw apparatuur en informatie over de installatie

- Informatie over uw extra diensten en extra mogelijkheden

- Eventuele overige informatie

 

Privacyinstellingen

In MijnKPN kunt u per product aangeven of en op welke manier u nieuws, tips en acties van ons wilt ontvangen. Hier kunt u ook aangeven of wij uw persoonsgegevens en gebruiksinformatie mogen gebruiken voor het verbeteren van onze service.

 

Bijlagen

In de bijlagen vindt u meer informatie over uw bestelling, zoals een uitgebreid prijsoverzicht en uw contract voor Thuis.

 

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

 

Vind uw antwoord

 

Met vriendelijke groet,

 

Team KPN

 

 

 

Wat vindt u van deze e-mail?

Heel goed

 

Kan beter

 

 

KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA Den Haag - KvK nr. 27124701

 

Hallo @Raneshgino 

 

Het welkomstcadeau wordt normaal binnen een week na start van je abonnement verzonden, op dat moment krijg je ook de T&T code.

Je zult dus nog een paar dagen geduld moeten hebben.


Hallo @Raneshgino ,

De TV wordt over het algemeen binnen enkele werkdagen verstuurd. Je ontvangt dan inderdaad een Track & Trace-code. 

Duurt het jou te lang? 

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.