Skip to main content

Mijn vraag is of kpn nu eens een eerlijk antwoord kan geven wanneer hier glasvezel word aangelegd.

Ik zit nu al 3 jaar te wachten tot er iets bekend is. En al 3 jaar roept de postcode check binnenkort.

Inmiddels ben ik eigenlijk niet meer bereid om te wachten want er zijn inmiddels diversen andere aanbieders hier in de buurt voor glasvezel en deze kunnen dus wel leveren.

Ik ben al heel wat jaren trouw klant maar ben het nu een beetje beu.

Het snelste wat ik heb en mogelijk is hier is een gekoppelde adsl lijn met een abbo van 50 Mb/s waar maar 32 Mb/s van overblijft vanwege afstand tot wijkkast.

Inmiddels begin ik echt last te krijgen van deze snelheid. Zit hier met een gezin waarvan iedereen hele dagen loopt te streamen en downloaden van games en dergelijke. Ik kijk bv f1tv pro per stream. Als 1 van mijn gezinsleden iets anders gaat streamen of updates van games via console klapt mijn hele stream in elkaar qua kwaliteit en moet ik heel het huis afstruinen wie of wat de verbinding aan het gebruiken is.

 

Een moderator kan evt mijn postcode huisnummer in pm krijgen.

Hallo @noep ,

KPN streeft ernaar om uiteindelijk heel Nederland aan te sluiten. In 2026 willen ze op 80% zitten. Ik had een keer gelezen dat de 50%-mijlpaal was bereikt. 
 

Maar als er voor jou nog niets bekend is, dan wordt het iets van de lange adem. Vanaf het moment dat de aanleg bij jou wordt aangekondigd, kan het nog wel 1,5 jaar duren. Kortom: reken niet op een snelle aansluiting. 
 

Achtergrondinformatie: 

Benieuwd of en wanneer er glasvezel op jouw adres wordt aangelegd? Vul je gegevens in op onze Glasvezelwekker, en krijg een seintje zodra het zover is!

Klik hier!

Gewoon overstappen. Met 32 mbit is er geen enkele reden om bij KPN te blijven. Gaan.


Reageer