Skip to main content

Mijn glasvezels kabel ligt sinds ruim ander half jaar op de stoep sinds. Ik heb meerdere keren tel contact gezocht met KPN om die aan te sluiten, maar tot nu toe gebeurt niets. Alleen maar lose beloofden. 

Ik wil aandringen graag zsm mijn glasvezels aansluiten. Ik heb een slechte internet verbinding, voorbeeld als ik tv kijk, gaat de tv zenders vaker stilstaan en dat is erg irritant. 

Verder heb ik bij KPN 5 mobiel abonnementen plus internet en tv thuis.

Bij deze wil ik u informeren, als ik binnenkort niet geholpen wordt, overweeg ik om over te stappen naar een andere provider. 

Ik hoop dat ik zsm geholpen wordt.

mvg,

Faizi

 

adres:

***

***

***

 

Admin: privégegevens verplaatst naar je profiel i.v.m. privacy en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Faizi, goed dat je even een topic hiervoor aanmaakt! Ik kan me voorstellen dat je nu echt graag wat actie ziet. Ik heb de glasvezelaansluiting bekeken op je adres. Daar staat dat bestellen mogelijk is, maar dat KPN NetwerkNL wellicht nog wat werkzaamheden moet verrichten. Ik heb dit even dubbelgecheckt: het is inderdaad mogelijk een bestelling in te leggen voor een glasvezelverbinding. Na het inleggen zal er worden gekeken of KPN NetwerkNL nog wat kleine werkzaamheden moet verrichten. Je kan het beste even met ons bellen op 0800-0402. Dan kunnen we snel de bestelling plaatsen!