Skip to main content

Sinds 4 april 2023 heb ik een glasvezelkastje van kpn in de meterkast.

glaspoort zegt dat alles klaar is en ik heb bij kpn.com een abonnement afgesloten.

ik kreeg een melding dat er een nader onderzoek moet plaatsvinden. Hierna niets meer gehoord.

volgens KPN netwerk heb ik overigens geen glasvezel aansluiting.

 

hoe zit het nou, wanneer krijg ik nu glasvezel. Op basis van het abonnement heb ik ook mijn mobiele nummers ondergebracht bij kpn

 

 

Ik heb niet de indruk dat Glaspoort de laatste tijd erg betrouwbaar is. Wij zouden vorige maand glasvezel van hun krijgen, maar ondanks afgeronde schouw en een mooie sticker in de meterkast en zelfs al een verdeelkast op de hoek van de straat waren we op 2 januari eerst van de planning gehaald, maar staan we er nu toch weer op ... voor maart/april 2025 (!). Zij (en kpn) slaan er maar een slag naar en hebben hun zaakjes duidelijk niet op orde.

Dat KPNNetwerk zegt dat je geen glasvezel hebt kan wel kloppen als dat door Glaspoort is aangelegd. Hoewel Glaspoort een samenwerkingsverband is van KPN en APG opereren KPNNetwerk en Glaspoort toch onafhankelijk van elkaar. 


Hi @Syntax01,

Als ik jouw adres bekijk in ons systeem, krijg ik te zien dat het stukje van de centrale naar je woning al wél klaar is, maar de centrale is nog niet aangesloten op het netwerk. Voor die stap, zie ik een ‘streefdatum’ van 23 februari 2024 staan. Ik verwacht dus dat er rond die datum iets gaat gebeuren!