Skip to main content

Het vermoeiende verhaal van Bram lijkt erg veel op dat van ons. Ook wij zijn al tijden bezig om internet en tv via glasvezel te krijgen via KPN. Talloze telefoontjes hebben we al gepleegd. Dit heeft ons niet alleen heel veel tijd gekost maar ook veel geld. Soms worden we tot wel 20 minuten in de wacht gezet a 90 eurocent per minuut, en vervolgens wordt de verbinding verbroken! Daarnaast hebben we al een stuk of 5 monteurs langs gehad, maar niemand die de glasvezelbreuk kan herstellen. Wij bellen KPN dagelijks en ze doen ons DAGELIJKS loze beloftes; “ u wordt vandaag teruggebeld”, “ u staat op de spoedlijst”, “ er komt vandaag iemand langs” . Soms komt er iemand, maar die kan het probleem vervolgens niet oplossen  omdat hij een verkeerd ticket  heeft en/of niet bevoegd is. In deze barre Corona tijden is dit echt een ramp. We hebben 4 schoolgaande kinderen die al maanden geen online lessen kunnen volgen en wij kunnen zelf niet thuis werken. Met alle gevolgen van dien. KPN lijkt dit niet te interesseren. Wat een ongelooflijk slechte organisatie is KPN; de diverse bedrijfsonderdelen (KPN Netwerk en KPN Aansluitingen) zijn totaal niet op elkaar afgestemd en de systemen onderling werken niet. We worden voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd en zitten dus nog steeds zonder internet… HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN??????

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

. . . ook veel geld. Soms worden we tot wel 20 minuten in de wacht gezet a 90 eurocent per minuut . . .

Dan ben je waarschijnlijk misleid, kpn heeft een  gratis nummer (voor zo ver ik weet).

Er zijn al vele berichten op dit forum over deze behulpzame (!) dienst.

 


Hoi @NeeltjeZ . Welkom op het forum.

Jammer dat de aanleiding zo vervelend is.  Mocht jij telefonisch contact zoeken bel dan alsjeblieft 0800 0402 en geen enkele ander nummer. KPN's telefonische helpdesk is namelijk gratis.

Zonder iets te beloven wil ik wel graag voor je kijken wat er nu precies misgaat. Hopelijk kan ik iets voor je betekenen. Kun je daarvoor je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


Beste Erwin, bedankt voor jouw reactie.  Ik ben vrijdagmiddag gebeld voor KPN maar zat in een vergadering waardoor ik niet op kon nemen. Morgenochtend (maandag) ga ik meteen terugbellen. Mocht dat nergens toe leiden, dan zal ik mijn profiel invullen.


We zijn weer een paar dagen verder en nog steeds is onze breuk in de glasvezelkabel niet gerepareerd. Wel heb ik diverse mensen van KPN aan de lijn gehad die wederom beloofden een monteur te sturen, maar toen ik voor de zekerheid ging dubbelchecken wat de monteur zou komen doen, bleek hij voor koper te komen en niet voor glasvezel… monteur geannuleerd maar iemand voor glasvezel sturen is onmogelijk. Kortom: we zijn WEER terug bij af!

@Erwin: ik zal mijn profiel invullen via jouw link.


Als er daadwerkelijk een breuk is geconstateerd door de monteur wordt er een 3e partij aangestuurd. Als de breuk is veroorzaakt door eigen fout (bv kabel geraakt bij graafwerkzaamheden) Kun je een fikse rekening krijgen. Deze kun je echter vaak vergoed krijgen via je WA verzekering. Dit hebben wij ook zo kunnen regelen. 


We zijn weer een paar dagen verder en nog steeds is onze breuk in de glasvezelkabel niet gerepareerd. Wel heb ik diverse mensen van KPN aan de lijn gehad die wederom beloofden een monteur te sturen, maar toen ik voor de zekerheid ging dubbelchecken wat de monteur zou komen doen, bleek hij voor koper te komen en niet voor glasvezel… monteur geannuleerd maar iemand voor glasvezel sturen is onmogelijk. Kortom: we zijn WEER terug bij af!

@Erwin: ik zal mijn profiel invullen via jouw link.

Wat een narigheid allemaal :-(   Het lijkt er op dat ook Reggefiber is aangestuurd maar dat ben ik voor je aan het navragen.  Ik laat je weten, zodra mijn collega gereageerd heeft. 


Hoi @NeeltjeZ . Als mijn informatie klopt komt er morgen iemand. Dit zou ook naar jou gecommuniceerd zijn. Klopt dat?


  • Beste Erwin, twee aardige en vakbekwame monteurs die door Volkers Wessels Telecom waren ingehuurd hebben de breuk in de glasvezelkabel inderdaad verholpen, dus wij hebben eindelijk internet. Hoewel we heel blij zijn zullen we wel een verzoek tot schadevergoeding bij KPN indienen omdat wij buitensporig veel extra (telefoon)kosten hebben gemaakt. 

Mocht uw bemoeienis hebben bijgedragen tot de reparatie dan willen wij u hier hartelijk voor bedanken.