Skip to main content

net 1,5 uur in gesprek geweest met kpn , geen steek wijzer, werd opgehangen tijdens het wachten door de monteur. heb 2 weken geleden mijn abbonement besteld, sindsdien niks gehoord niemand kan me helpen en ik krijg te horen dat ik in feburari pas internet kan hebben of er pas tijd is om even langs te komen? wij verhuizen 1 december en krijgen dus geen duidelijkheid wanneer wij wifi en tv kunnen hebben.. mag ik na twee weken weten wanneer wij wifi zullen hebben?

Dag @Matthijs dJMDJ heb je wel een aansluiting in huis en zoja is dat koper of glasvezel?


ja we hebben een aansluiting en er is glasvezel beschikbaar


En wat is de aansluitdatum die op de orderbevestiging staat?


die staat er niet, alleen dat iemand contact op gaat nemen en dat is niet gebeurd. heb het 2 weken geleden besteld. dus ik heb net gebeld  maar daar wordt nu weer gezegd dat ze een huiscase heeft aangevraagd en dat het nu weer 5 tot 10 dagen voordat iemand contact met ons zal openemen en dat ze niet kan zeggen of en wanneer dit dan gebeurd, ook werd februari 2024 genoemd. dus ik dacht dan bel ik de aannemer maar daar werd ik opgehangen nadat ik in de wacht werd gezet…

 

ik weet niet ben er nu al 3 uur mee bezig zonder dat iemand even kort en duidelijk kan zeggen wanneer we internet hebben.. caiway zegt op de site dat ze dit 13 december kunnen aanbieden, misschien dat ik dat dan ga doen dan weet ik tenminste wat.


Ben wel benieuwd wat de site van kpnnetwerk zegt over de status van het adres. Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in.  Ik ben benieuwd...Is de aansluiting vrij recent gerealiseerd?


heb ik gedaan, het is een nieuwbouwhuis, als ik op afspraak bekijken klik dan staat er ‘er is iets mis gegaan’ en dan neem contact op met de aannemer en dan het nummer van de aannemer. die hangt me op. er zijn 14 huizen op dit adres nieuwbouw. denk niet dat al die mensen zolang tot volgend jaar zouden moeten wachten op internet toch? wij gaan 1 december verhuizen en willen dan graag internet hebben.

 

maar antwoord op jouw vraag, ja recent denk ik want het zijn nieuwbouwwoningen. half oktober was de oplevering 


Ik loop hier al een tijdje rond en ik zie vaak dit soort problemen.  Mijn advies is ga naar Caiway want dit gaat echt dit jaar niet meer goed komen. De aannemers komen om in het werk en kunnen het gewoon niet aan. En het einde van het jaar is in zicht en dan weet je het wel.


dankjewel!


Hoi @Matthijs dJMDJ, welkom hier. 
Wat een vervelende situatie. Snap heel goed dat je graag zo snel mogelijk internet wilt. Alleen lees ik februari 2024 en er is iets mis gegaan. Neem contact op met de aannemer. Dat is eigenlijk het enige wat ik ook mee kan geven. Krijg je ze niet te pakken, dan kan je nog eens bij KPN Netwerk proberen.  Wellicht kunnen zij nog wat betekenen.Â