Skip to main content

Zijn er al mensen die hun voucher hebben ontvangen voor hun welkomscadeau? Mijn abonnement is 25 september ingegaan, dus de 2 weken zijn om maar heb nog geen voucher ontvangen. 

Contact gehad met kpn en sidekix, maar krijg eigenlijk steeds een ander antwoord (haha). 
De ene zegt dat het nog rond een week kan duren, de ander zegt dat het ‘misschien’ vandaag kan gebeuren. Ik hoor van sidekix dat ze wachten op kpn die een melding door moet geven dat de voucher verstuurd moet worden en bij kpn zelf hoor ik weer dat het al onderweg is. 

Heeft iemand de voucher al ontvangen? Zo ja, na hoelang na je aansluiting heb je de voucher ontvangen?

En als een medewerker van KPN dit toevallig ziet… wanneer ontvang ik de voucher en/of met wie moet ik contact opnemen om hier wat concretere antwoorden over te krijgen?

met vriendelijke groet,

Goedemiddag,

Mijn contract is 26 september in gegaan en ik heb vandaag (14 oktober) netjes de voucher ontvangen.

Ik heb de playstation 5 besteld en die wordt binnen 4 week bezorgd. :)

Ik zou dus even geduldig afwachten en je spam box in de gaten houden!

https://www.kpn.com/aanbiedingen/ps5

Ik denk dat eerdaags wel gaat gebeuren, @Shaaq .  Geef het nog even een week.  Als je eind deze week nog geen mail hebt is het tijd om contact te leggen met sidekix → contact@sidekix.nl  

Reageer