Skip to main content

Hoi, vandaag waren de mannen er om glasvezel naar binnen te halen. Het kastje is nu actief, echter heb ik geen installatirpakket/modem ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Mijn bestellingsnummet is SB752900. 

 

​​​​​Groeten, Tijs

Is het een kastje met lampjes wat er is geplaatst?? Of alleen de aansluiting? Plaats eventueel een foto voor de duidelijkheid. 


 


Dat zwarte kastje is 't. Ik had het idee dat KPN het installatiepakket ervóór al zou opsturen, maar heb niets ontvangen en niets vernomen verder...

 


Hallo @Bizmarkiebizz ben je een nieuwe klant of een bestaande klant, die van koper naar glas is omgezet?

Via onderstaande link kun je de bestelstatus van je pakket zien.

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

Zo te zien is je aansluiting actief en zou je als bestaande klant je modem aan kunnen sluiten met een LAN-kabel in de XGS-PON-kast en de WAN-poort (rood) van het modem.

Anders even bellen met 0800 0402

Succes.

 


Hoi Jan, ik ben een nieuwe klant. Ik zal wel bellen met de klantenservice, dank voor uw antwoord. Gr. Tijs


Hallo @Bizmarkiebizz graag gedaan en laat s.v.p. de goede afloop even weten.

 


Goedemorgen @Bizmarkiebizz (goede naam!) en welkom hier op het forum :)

Normaliter krijg je het installatiepakket uiterlijk 3 dagen voordat je aan kunt sluiten (of aan wordt gesloten door de monteur)! Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten. 


Beste JanD en JanZ, dank! Ik heb gebeld, en heb gisteren het pakket ontvangen! Dus het is opgelost. Prettige dag gewenst!


Beste JanD en JanZ, dank! Ik heb gebeld, en heb gisteren het pakket ontvangen! Dus het is opgelost. Prettige dag gewenst!

Top en bedankt voor het laten weten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten en voor nu in ieder geval een mooie dag toegewenst :)