Skip to main content

 

Geachte KPN,

Ik heb gezien dat de glasvezelkabels buiten mijn woning zijn gelegd. Ik wil graag weten wanneer de aansluiting in mijn meterkast zal worden afgemonteerd en geactiveerd.

Kunt u mij informeren over de geplande datum voor deze werkzaamheden, of mij laten weten hoe ik een afspraak kan maken voor de afmontage?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Dat kan KPN niet zeggen. Dat is de taak van onderaannemer. Die gasten werken meestal gewoon zonder planning van deur tot deur. Ze gaan gewoon rustig hun gangetje. Is het een keer slecht weer? Dan doen ze een paar dagen weinig of niks. Is er elders een storing? Dan worden ze soms ook weggeroepen en gebeurt er ook weer niks.

Dus gewoon rustig afwachten. En als het glasvezelkastje bij u in de meterkast zit kan het nog maanden duren voordat er signaal op komt.

https://forum.kpn.com/internet-9/glasvezel-aangelegd-maar-volgens-website-ligt-er-alleen-koper-615060?postid=1947627#post1947627

Bij mij steekt het sprietje ook al bijna een half jaar naast de deur uit de grond.


Bedankt voor de informatie.

Dat dacht Ik al maar wou voor de zekerheid vragen.

Dus wachten wij tot dat ze komen zelf de FTU afmonteren.

👍👍


Welkom op de community @Sharifi97, wij hebben daar inderdaad geen inzicht in. Je kunt op netwerk.kpn.com kijken of er een globale planning voor is. Ze zijn bij mij toevallig vorige week geweest, maar de kabel lag op dat moment al bijna 2 jaar buiten. Het is in sommige gevallen een lang proces, maar uiteindelijk komt het aansluitpunt in huis, ook bij jou.


Reageer